Prace serwisowe to coś, czego my jako klienci banków nie jesteśmy w stanie przeskoczyć. W najbliższy poniedziałek PKO BP tymczasowo wyłączy znane usługi związane z kartami płatniczymi. Jak przygotować się na nieprzyjemności?
Nie ma wątpliwości, że najpopularniejszym bankiem w naszym kraju jest PKO BP. Dlatego, gdy pojawia się od niego komunikat, miliony klientów zatrzymują się na chwilę, aby dowiedzieć się, o co chodzi. 3 października opublikowano nową wiadomość, która dotyczy absolutnie wszystkich użytkowników.
Najbardziej ucierpią osoby korzystające z kart płatniczych, w szczególności w godzinach nocnych. Bank zapowiedział bowiem prace serwisowe, które wyjątkowo potrwają nie w weekend, a w poniedziałek.
PKO BP zapowiada nieprzyjemności dla nocnych marków
fot. PKO BP
W związku z planowanymi pracami technicznymi, w nocy w poniedziałek w godzinach 00:30-4:00 kluczowe funkcje przestaną działać. Dotyczy to zarówno transakcji stacjonarnych, jak i internetowych, a także wypłat z bankomatów innych niż PKO BP.
Utrudnienia obejmą również wpłaty i wypłaty kartą lub BLIK w urządzeniach PKO BP, aktywację kart w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO, a także weryfikację PIN-em przy płatnościach online. W tym czasie możliwe będą także problemy z dodawaniem kart do portfeli cyfrowych, takich jak Apple Pay czy Google Pay.
Wiadomo, że utrudnienia związane są bezpośrednio z koniecznością usprawnienia istniejących już usług. Ponadto tego typu działania niemal zawsze mają na celu zwiększenie Waszego bezpieczeństwa.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Fot. PKO BP
Pod sam koniec komunikatu PKO BP poinformowało, że utrudnienia nie dotyczą pozostałych funkcji serwisu internetowego iPKO i aplikacji IKO oraz serwisu telefonicznego iPKO.
Jednocześnie bank poprosił, abyście Wy – klienci w ramach możliwości wykonali wszelkie planowane operacje przed wystartowaniem prac serwisowych. Pozwoli Wam to uniknąć zbędnych frustracji wynikających z utrudnień.
Źródło: PKO BP
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.






