Firma analityczna Strategy Analitycs postanowiła bliżej przyjrzeć się użytkownikom iPhone’a i sprawdzić stopień ich lojalności wobec smartfonów amerykańskiej korporacji. Okazało się, że firma traci na popularności wśród klientów w USA i w Europie. Powodów tego zjawiska należy się ponoć dopatrywać w braku innowacji w nowych słuchawkach. O jakiej skali problemu mowa?
Badania wykazały, iż 75% użytkowników iPhone’a w Europie Zachodniej zamierza kupić kolejny model tego producenta. Przed rokiem wskaźnik ten wynosił 88%. Dla USA jest to odpowiednio 88% i 93%. Amerykanie nadal pałają gorącym uczuciem do flagowego produktu najdroższej firmy świata, ale widać, iż w porównaniu z poprzednim rokiem uległo ono pewnemu ochłodzeniu.
Apple w dużym stopniu opiera swą sprzedaż o całkowicie nowych klientów, ale nie ulega wątpliwości, że grupa oddanych użytkowników, inwestujących w najnowsze produkty tego giganta stanowi źródło miliardowych zysków. Jeżeli firma zacznie ich do siebie zrażać, to może się zrobić nieciekawie. Inną kwestią jest to, że wielu z nich nie zrezygnuje z urządzeń Apple nawet wtedy, gdy będą one poważnie odstawać od konkurencji. Pozostali producenci mogą pozazdrościć gigantowi z Cupertino tak oddanych klientów…
Źródło: phonearena.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że Koreańczycy mają powody do zadowolenia. Samsung Galaxy S25 Ultra sprzedaje się…
Samsung Galaxy S25 Edge podzielił się specyfikacją aparatów przed oficjalną premierą. Drogi smartfon z wyjątkowo…
OnePlus dosłownie i w przenośni rozbił bank! Producent pochwalił się wielkimi żniwami po prezentacji kompaktowego…
ManiaK Tygodnia w 8 wydaniu pojawia się wcześniej i będzie krótszy. Tym razem opowiemy o…
Jaki telefon kupić do 1000 złotych? Dzięki znakomitej przecenie jednym z najlepszych kandydatów do miana…
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…