Firma analityczna Strategy Analitycs postanowiła bliżej przyjrzeć się użytkownikom iPhone’a i sprawdzić stopień ich lojalności wobec smartfonów amerykańskiej korporacji. Okazało się, że firma traci na popularności wśród klientów w USA i w Europie. Powodów tego zjawiska należy się ponoć dopatrywać w braku innowacji w nowych słuchawkach. O jakiej skali problemu mowa?
Badania wykazały, iż 75% użytkowników iPhone’a w Europie Zachodniej zamierza kupić kolejny model tego producenta. Przed rokiem wskaźnik ten wynosił 88%. Dla USA jest to odpowiednio 88% i 93%. Amerykanie nadal pałają gorącym uczuciem do flagowego produktu najdroższej firmy świata, ale widać, iż w porównaniu z poprzednim rokiem uległo ono pewnemu ochłodzeniu.
Apple w dużym stopniu opiera swą sprzedaż o całkowicie nowych klientów, ale nie ulega wątpliwości, że grupa oddanych użytkowników, inwestujących w najnowsze produkty tego giganta stanowi źródło miliardowych zysków. Jeżeli firma zacznie ich do siebie zrażać, to może się zrobić nieciekawie. Inną kwestią jest to, że wielu z nich nie zrezygnuje z urządzeń Apple nawet wtedy, gdy będą one poważnie odstawać od konkurencji. Pozostali producenci mogą pozazdrościć gigantowi z Cupertino tak oddanych klientów…
Źródło: phonearena.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…