fot. PKO BP
PKO BP w sprawie pilnych sytuacji powiadamia swoich klientów za pośrednictwem strony internetowej i mediów społecznościowych. Dowiedzieliśmy się, że w najbliższą niedzielę wyłączone zostaną kluczowe dla użytkowników usługi z powodu prac serwisowych. Oto co musicie wiedzieć.
Powszechnie wiadome jest, że PKO BP to największy bank w Polsce, liczący w sobie miliony klientów. Popularność wiąże się też z wielką odpowiedzialnością, dlatego regularnie na stronie instytucji i jej mediach społecznościowych udostępniane są komunikaty informacyjne.
Część dotyczy nowych funkcji, inne Waszego bezpieczeństwa. Czasem jednak zdarzają się też newsy dotyczące nadchodzących przerw technicznych. Właśnie dowiedzieliśmy się, że w najbliższą niedzielę będzie miało miejsce właśnie takie przedsięwzięcie – wówczas klienci zostaną odcięci od najważniejszych usług.
Fot. PKO BP
Bank informuje, że w niedzielę 7 września w godz. 00:00–04:00 nie będzie można korzystać z aplikacji mobilnej IKO, w tym z płatności zbliżeniowych telefonem, kodu BLIK oraz iPKO biznes mobile. Niedostępna będzie także mobilna autoryzacja – przez te kilka godzin zastąpią ją kody SMS. W ramach płatności internetowych kartą, jedyną dostępną formą potwierdzenia transakcji będzie kod SMS wraz z PIN-em do karty.
Z kolei w dłuższym przedziale czasowym od godz. 00:00 do 09:00, wystąpią ograniczenia dotyczące kart kredytowych. Klienci nie będą mogli wówczas obsługiwać kart w serwisach iPKO oraz iPKO biznes, aplikacji IKO ani za pośrednictwem infolinii. Utrudnienia obejmą również płatności internetowe i transakcje realizowane z użyciem BLIK powiązanego z kartą kredytową.
fot. PKO BP
Trzeba cierpliwie czekać. Przerwy techniczne to coś, czego zarówno my – klienci, jak i bank nie może przeskoczyć. W końcu chodzi o unowocześniane znanych funkcji i ulepszanie zabezpieczeń. Z jednej strony użytkowanie staje się jeszcze prostsze i wygodniejsze, a z drugiej Wasze dane i pieniądze są jeszcze lepiej chronione.
Komunikat w sprawie przerwy nie pojawił się z wyprzedzeniem przypadkiem. PKO BP poprosiło, abyście w ramach możliwości zrobili zaplanowane operacje wcześniej – przed rozpoczęciem prac serwisowych.
Źródło: PKO BP
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…