fot. T-Mobile
Sieć T-Mobile Polska dzieli się swoimi wynikami biznesowymi za II kwartał br. Nic dziwnego, w końcu ma duże powody do radości. Operator notuje m.in. wzrost przychodów, zwiększa pulę klientów usług mobilnych i szerokopasmowych, odnosi też spore sukcesy w segmencie biznesowym. Wyniki T-Mobile są bardzo dobre.
T-Mobile Polska to jeden z czterech największych operatorów działających w naszym kraju. Wraz z sieciami Orange, Play i Plus tworzy „Wielką Czwórkę”. Operator powstał kilkanaście lat temu wskutek rebrandingu dawnej Ery i od tego czasu systematycznie rozszerza swoją działalność. Teraz podsumowuje udany II kwartał 2025.
Uzyskane wyniki magentowego operatora komórkowego mogą wzbudzać uznanie. W II kwartale bieżącego roku T-Mobile m.in.:
T-Mobile nie tylko zwiększa bazę klientów, ale też mocno inwestuje w technologię oraz inwestuje w rozwój swojej sieci.
Mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska:
W drugim kwartale w pełni skupialiśmy się na klientach i podnoszeniu jakości usług. Był to kwartał bardzo udany – rośniemy, zwiększamy przychody i wzmacniamy pozycję rynkową. Skutecznie realizujemy strategię, inwestując w rozwój sieci, w tym uruchomienie 5G Bardziej na paśmie 700 MHz i zwiększenie pojemności LTE. Konsekwentnie rozbudowujemy ofertę usług cyberbezpieczeństwa i ICT, odpowiadając na potrzeby rynku. W tym wszystkim naszym priorytetem pozostaje satysfakcja klientów. Dlatego odważnie upraszczamy ofertę, podnosimy jakość obsługi i budujemy doświadczenia, które przekładają się na konkretne efekty. Osiągane przychody umożliwiają nam także realizację działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, bo odpowiedzialne prowadzenie działalności to dla nas droga do budowania odporności i zwinności biznesowej oraz umacniania zaufania całego naszego otoczenia.
Przychody T-Mobile wyniosły w II kwartale 2025 1,880 mld złotych. Było to o 7% więcej niż w analogicznym okresie czasu zeszłego roku (1,756 mld zł). Z kolei skorygowana EBITDA AL osiągnęła poziom 521 mln zł, co jest wynikiem lepszym o 6,8%.
Juraj Andras, członek zarządu T-Mobile Polska ds. finansowych:
Wyniki drugiego kwartału 2025 roku potwierdzają siłę naszego modelu biznesowego i skuteczność realizowanej strategii. Systematyczny wzrost bazy klientów – zarówno abonamentowych, jak i prepaid – przełożył się na solidny wzrost przychodów. Szczególnie cieszy dynamiczny rozwój segmentów stacjonarnych i ICT, które znacząco wsparły ten wynik. Wyraźna poprawa wskaźników operacyjnych i konsekwentny wzrost EBIDTA AL pokazują, że jesteśmy na właściwej ścieżce.
T-Mobile rośnie nie tylko w abonamentach, ale też w prepaidach, a więc ofertach na kartę. Znaczącą zmianą w ofertach w II kwartale br. było wprowadzenie nowego abonamentu.
Czy nowa oferta napędzi jeszcze lepsze wyniki w III kwartale? Przekonamy się już za kilka miesięcy.
Źródło: T-Mobile, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…