>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

YouTube znów wymyśla. Kolejne zmiany irytują użytkowników

YouTube testuje kolejne zmiany w interfejsie w swojej aplikacji mobilnej. Dane o kanale, i przede wszystkim komentarze, są w nim domyślnie ukryte. Już dziś budzi to dość mieszane reakcje wśród użytkowników platformy. Google lubi testować naszą cierpliwość.

YouTube przyzwyczaił nas już do częstych eksperymentów z interfejsem – często wątpliwych pod względem tego, co lubią użytkownicy. Dziś wprowadza kolejne zmiany, które także mogą wzbudzić raczej mieszane reakcje wśród użytkowników platformy.

YouTube ukrywa komentarze. Trudniej do nich dotrzeć

Tym razem serwis testuje bowiem nowy wygląd odtwarzacza w aplikacji mobilnej, który skupia się na uproszczeniu widoku i zwiększeniu przestrzeni na ekranie. Coś musi zadziać się jednak kosztem czegoś innego. W związku z tym musiałaby zmniejszyć się widoczność ważnych elementów, takich jak sekcja komentarzy czy dane o kanale.

Nowy widok na YouTube z ukrytymi komentarzami/ fot. Reddit @No-Revenue3327

Pierwsze doniesienia o tej nowości pojawiły się dzięki użytkownikom Discorda i Reddita, którzy to podzielili się zrzutami ekranu przedstawiającymi zmieniony interfejs. Zgodnie z nimi, pod odtwarzaczem wideo domyślnie nie widać już logo kanału, nazwy twórcy, liczby subskrybentów ani przycisków takich jak „Udostępnij”, „Zapytaj”, czy „Pobierz”.

Sekcja komentarzy również została całkowicie ukryta. Aby uzyskać dostęp do tych elementów, należy wejść w rozwijane menu znajdujące się tuż obok tytułu filmu.

Źródło: yousafbhutta z Pixabay

Masz dość reklam na YouTube? Spokojnie, zaraz dostaniesz jeszcze dłuższe i niepomijalne reklamy

Na pewno znajdują się zarówno zadowoleni z takiego rozwiązania, jak i antyfani tej opcji. Większa część ekranu poświęcona ma być teraz na treści wideo oraz proponowane materiały, jednak część użytkowników już wyraża swoje niezadowolenie z powodu utrudnionego dostępu do komentarzy, które wielu często czyta już w trakcie oglądania filmu.

Ukryte komentarze to też dla Google więcej miejsca na wyświetlanie treści reklamowych, jak widać na powyższym zrzucie ekranu. Na ten moment zmiana wydaje się być testowana jedynie w wąskim gronie użytkowników. Nie wiadomo więc jeszcze, czy YouTube zdecyduje się na wdrożenie nowego interfejsu u wszystkich, czy jednak wycofa się z tej opcji.

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Promocje

Król RTS w rekordowo niskiej cenie. Epic Games właśnie wystawił go za 13,48 zł

Command & Conquer to niekwestionowany król RTS. Seria zadebiutowała w 1998 roku i od tego…

21 listopada 2025
  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025