>
Kategorie: Newsy OnePlus Telefony

Nowy OnePlus, stary problem z ekranem. Co można było zrobić lepiej?

Wydaje się, że właśnie pojawił się pierwszy przypadek uszkodzonego telefonu OnePlus 13s. Nie chodzi jednak o jakieś przypadkowe zniszczenie, a o wadę ekranu, która objawia się pojawieniem na nim zielonego paska bądź pasków. Sprawdźmy, o co chodzi oraz jak producent podszedł do tej sytuacji.

To, że telefony tego producenta (ale nie tylko) miewają takie problemy, to nic nowego. Aczkolwiek OnePlus 13s to dosyć świeży model, który zadebiutował całkiem niedawno na rynku. Co jeszcze ważniejsze, nie pojawił się globalnie, a tylko w niektórych krajach.

Pierwszy OnePlus 13s z awarią ekranu. Jak zareagował producent?

Jak z resztą widzicie na poniższym screenie, jeden z użytkowników podzielił się z innymi osobami na Reddicie swoim problemem z nowym smartfonem. W zasadzie to dosłownie nowym, bo niemającym nawet 15-dni. Jak pisze, owa zielona linia pojawiła się najpierw chwilowo, a następnym razem zniknęła dopiero po restarcie urządzenia.

Omawiany OnePlus 13s / fot. blackarrow3839

Po wizycie w serwisie został potraktowany… cóż, nie ma tutaj zdziwienia — średnio. Przede wszystkim wychodzi tutaj bagatelizowanie problemu oraz „gra na czas”, która ma uniemożliwić konsumentowi ewentualny zwrot / wymianę urządzenia z uwagi na tę wadę. Nie dziwne więc, że swoją historią postanowił podzielić się na takim portalu, jakim jest Reddit.

Bardzo dobra reakcja, lecz czegoś mi tu brakuje…

No właśnie, to jak zareagował na to wszystko producent? Zapewne doszły do niego całkiem sprawnie informacje o takim przypadku i historii użytkownika blackarrow3839, to też postanowili się z nim skontaktować i załatwić ową sprawę.

OnePlus 13s / fot. gsmManiaK

OnePlus w wiadomości do PhoneArena, postanowił także wyjaśnić pewne punkty tej sytuacji:

  • Jest to odosobniony przypadek, który został już w pełni rozwiązany bezpośrednio z użytkownikiem.
  • Użytkownik, którego dotyczyła ta sprawa, usunął oryginalny post z serwisu Reddit.
  • Jest to jedyny zarejestrowany przypadek zgłoszony dotychczas w odniesieniu do modelu OnePlus 13s.
  • Ponadto firma OnePlus oświadcza, że jako pierwsza w branży zaoferowała dożywotnią gwarancję na problemy związane z zieloną linią w Indiach i rygorystycznie wdraża tę politykę w celu ochrony interesów użytkowników. Co więcej, firma OnePlus ponownie podkreśla, że pozostaje niezmiennie zaangażowana w zapewnienie wysokiej jakości produktów i satysfakcji klientów.

W Europie niby nie ma problemów z tego typu wadami, ale zaoferowanie tego typu gwarancji również tutaj, byłoby dobrym krokiem.

Źródło: PhoneArena, opracowanie własne

Paweł Łaz

Najnowsze artykuły

  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Może i jest cieniasem, ale na pewno nie pod względem specyfikacji. Przeciwnie – wręcz czaruje wyposażeniem

Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…

20 listopada 2025
  • Artykuł sponsorowany

Czy warto TERAZ kupić Roborock Saros 10R?

Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…

20 listopada 2025
  • Promocje

Zegarki Amazfit w super promocjach! Można sporo zaoszczędzić, a pewien sklep oferuje trzy raty za darmo

Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…

20 listopada 2025
  • Longform
  • Telefony

Oto, co niekiedy znaczą aktualne poprawki bezpieczeństwa

Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…

20 listopada 2025
  • iQOO
  • Newsy
  • Telefony

Kolejny kompaktowy telefon może zostać anulowany. Szkoda – to mógłby być świetny telefon

Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Telefony

Flagowiec Apple za 6000 złotych znowu z problemami. Kontrola jakości coraz gorsza?

Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…

20 listopada 2025