>
Kategorie: Bankowość Newsy

Bank Millennium wprowadza długo wyczekiwaną nowość. Tak szybko i wygodnie jeszcze nie było

Bank Millennium zaskakuje klientów i wprowadza długo wyczekiwaną nowość. Od teraz korzystanie z kluczowej funkcji stało się znacznie szybsze, wygodniejsze i co najważniejsze, bezpieczniejsze.

Bank Millennium dawno nie wydał tak ważnej wiadomości, jak teraz. Tym razem skupimy się nie tyle, ile na bezpieczeństwie klientów instytucji, co nowej zmianie. Doszło bowiem do istotnego uproszczenia życia użytkowników. Od teraz możliwość potwierdzenia tożsamości trafiła do aplikacji mobilnej!

Bank Millennium szaleje – oto co się zmieniło

Fot. Millennium

Nowa opcja potwierdzania tożsamości pojawiła się w aplikacji Banku Millennium wraz z najnowszą aktualizacją. Klienci mogą teraz korzystać z Millennium ID bezpośrednio na urządzeniu mobilnym. Wystarczy tylko potwierdzić tożsamość za pomocą biometrii lub kodu PIN. Wcześniej konieczne było zalogowanie się do serwisu Millenet.

Dotąd użytkownik musiał wpisywać login, hasło oraz dane identyfikacyjne w przeglądarce. Teraz wszystko odbywa się bezpośrednio w aplikacji. Działa to zarówno w usługach administracji publicznej, jak i komercyjnych.

Podczas potwierdzania tożsamości użytkownik wybiera Bank Millennium i wskazuje aplikację mobilną jako kanał autoryzacji. Wówczas następuje automatyczne przełączenie między serwisem a aplikacją. Klient nie musi pamiętać haseł ani Millekodu – wystarcza PIN lub odcisk palca. Działa to wyłącznie na aktywnej aplikacji i po wcześniejszej weryfikacji tożsamości w oddziale.

Szybko, wygodnie i bezpiecznie

Nowe rozwiązanie to ukłon w stronę rosnącej grupy naszych klientów, dla których aplikacja mobilna stanowi podstawowe, a często jedyne narzędzie do korzystania z bankowości. Od teraz jej użytkownicy potwierdzą swoją tożsamość bezpośrednio w aplikacji bankowej, bez konieczności wpisywania danych do logowania do Millenetu. Nasze rozwiązanie wyróżnia się pełną integracją z aplikacją mobilną i uproszczonym procesem uwierzytelnienia. Jest szybko, wygodnie i bezpiecznie – mówi Paweł Konopka, kierownik Zespołu Detalicznych Platform Cyfrowych w Banku Millennium.

Skoro już wspominamy Wam o nowościach, warto wspomnieć, że klienci mBanku również mogą liczyć na zmiany. Na przestrzeni najbliższych dni wprowadzony zostanie nowy interfejs, w związku z tym wydano komunikat.

Źródło: Bank Millennium

Piotr Kaniewski

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025