Źródło: yousafbhutta z Pixabay
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję, która umożliwia na jeszcze dłuższe reklamy, których użytkownik nie będzie mógł pominąć. O jak długich materiałach mówimy?
Z pewnością lubicie reklamy na YouTube-ie, prawda? No to teraz będziecie mogli natknąć się na jeszcze dłuższe, których to nie będziecie mogli pominąć. Google już testuje nową funkcję dla reklamodawców, przyjrzyjmy się w takim razie bliżej konkretnym rozwiązaniom.
Albo może raczej, rozwiązaniu. Bo jest to jedna rzeczy, jedna opcja, która umożliwiać będzie teraz pojawienie się 30-sekundowych, niepomijalnych reklam. Dobrze słyszycie, a żeby tego uniknąć, zapewne trzeba będzie wykupić subskrypcję YouTube Premium. Chociaż i ona nie „chroni” w 100% przed pojawianiem się reklam.
Z punktu widzenia użytkownika, kompletnie mi się taki zabieg nie podoba. Bo 99% reklam jest nudnych oraz irytujących. No i zwykle nie wnoszą nic do naszego życia, poza stratą czasu na ich obejrzenie. I takich osób jest zapewne sporo, jednak nadal jest znacząca grupa ludzi, która — przynajmniej te dobrze spersonalizowane reklamy — ogląda.
I właśnie dlatego mamy głosy takie, jak ten poniżej. Anthony Higman jest właścicielem agencji reklamowej ADSQUIRE i postanowił skomentować informację o dłuższych, niepomijalnych reklamach na platformie YouTube. W skrócie, patrząc na to okiem właśnie reklamodawcy, czy twórcy reklam, raczej cieszy się z takiego podejścia Google do sprawy. No i oczywiście jest teza, iż użytkownicy „dadzą radę” z oglądaniem tych 30-sekundowych spotów.
Wydaje mi się jednak, że tego typu osoby może czasami są nieco… oderwane od rzeczywistości przeciętnego kowalskiego? To, że reklama leci, nie znaczy, że ktoś w jej czasie nie robi czegoś innego. To, że została odtworzona, nie znaczy, że została obejrzana. Mówiąc inaczej — wyświetlenia takiej reklamy są w dużej mierze puste, choć każda kampania oczywiście zyskuje inne wyniki po zajrzeniu do niej głębiej.
A poza tematem, Huawei Pura80 Ultra wygląda naprawdę solidnie od strony foto-wideo.
Źródło: ITHome, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…