>
Kategorie: Ciekawostki Newsy

Masz dość reklam na YouTube? Spokojnie, zaraz dostaniesz jeszcze dłuższe i niepomijalne reklamy

Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję, która umożliwia na jeszcze dłuższe reklamy, których użytkownik nie będzie mógł pominąć. O jak długich materiałach mówimy?

Z pewnością lubicie reklamy na YouTube-ie, prawda? No to teraz będziecie mogli natknąć się na jeszcze dłuższe, których to nie będziecie mogli pominąć. Google już testuje nową funkcję dla reklamodawców, przyjrzyjmy się w takim razie bliżej konkretnym rozwiązaniom.

YouTube z jeszcze dłuższymi, niepomijalnymi reklamami. Testy Google trwają

Albo może raczej, rozwiązaniu. Bo jest to jedna rzeczy, jedna opcja, która umożliwiać będzie teraz pojawienie się 30-sekundowych, niepomijalnych reklam. Dobrze słyszycie, a żeby tego uniknąć, zapewne trzeba będzie wykupić subskrypcję YouTube Premium. Chociaż i ona nie „chroni” w 100% przed pojawianiem się reklam.

Jeszcze dłuższe, niepomijalne reklamy zmierzają na YouTube / fot. ITHome

Z punktu widzenia użytkownika, kompletnie mi się taki zabieg nie podoba. Bo 99% reklam jest nudnych oraz irytujących. No i zwykle nie wnoszą nic do naszego życia, poza stratą czasu na ich obejrzenie. I takich osób jest zapewne sporo, jednak nadal jest znacząca grupa ludzi, która — przynajmniej te dobrze spersonalizowane reklamy — ogląda.

Ciekawe opinie krążą po LinkedIn-ie

I właśnie dlatego mamy głosy takie, jak ten poniżej. Anthony Higman jest właścicielem agencji reklamowej ADSQUIRE i postanowił skomentować informację o dłuższych, niepomijalnych reklamach na platformie YouTube. W skrócie, patrząc na to okiem właśnie reklamodawcy, czy twórcy reklam, raczej cieszy się z takiego podejścia Google do sprawy. No i oczywiście jest teza, iż użytkownicy „dadzą radę” z oglądaniem tych 30-sekundowych spotów.

Wydaje mi się jednak, że tego typu osoby może czasami są nieco… oderwane od rzeczywistości przeciętnego kowalskiego? To, że reklama leci, nie znaczy, że ktoś w jej czasie nie robi czegoś innego. To, że została odtworzona, nie znaczy, że została obejrzana. Mówiąc inaczej — wyświetlenia takiej reklamy są w dużej mierze puste, choć każda kampania oczywiście zyskuje inne wyniki po zajrzeniu do niej głębiej.

A poza tematem, Huawei Pura80 Ultra wygląda naprawdę solidnie od strony foto-wideo.

Źródło: ITHome, opracowanie własne

Paweł Łaz

Najnowsze artykuły

  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025
  • Promocje

Tani Samsung z 6 latami aktualizacji, AMOLED 120 Hz i aparatem 50 MP z OIS teraz w dobrej przecenie

Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…

20 listopada 2025