Fot. ING
ING udostępniło bardzo ważną wiadomość dla wszystkich klientów. Niestety czasowo wyłączone zostaną kluczowe dla użytkowników funkcje. Bank zdradził, na co powinniście się przygotować. 29 i 30 maja oznaczają nieprzyjemności.
Pod koniec zeszłego tygodnia informowaliśmy Was o ważnym komunikacie od banku ING. Wówczas instytucja ostrzegała przed popularną metodą oszustów dotyczącą fałszywych formularzy płatności. Dzisiaj przyszedł czas, aby porozmawiać o kolejnej nieprzyjemnej sprawie.
Przerwy techniczne to coś, czego uniknąć się nie da. Na szczęście planowane są one z pewnym wyprzedzeniem, co pozwala odpowiednio zareagować. Jedna z takich akcji serwisowych nastąpi już wkrótce i jak podaje samo ING, należy spodziewać się kilku utrudnień. Oto co należy wiedzieć.
Jak informuje ING Bank Śląski, w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi wystąpią czasowe utrudnienia w dostępie do usług związanych z kartami. Klienci nie będą mogli m.in. aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych, zamawiać nowych kart ani nadawać kodów PIN. Niedostępne będą również funkcje przypisywania kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile i dodawania ich do portfeli mobilnych.
Ograniczenia obejmą także obsługę kart kredytowych oraz procesy związane z pożyczkami i zakładaniem kont. Dodatkowo mogą pojawić się problemy z realizacją płatności kartami w bankomatach, wpłatomatach i terminalach, jak również z transakcjami internetowymi wymagającymi potwierdzenia 3DSecure. ING zaznacza, że transakcje BLIK będą działały bez zakłóceń.
Prace będą trwały w nocy z czwartku na piątek (29 i 30 maja) od godziny 23:30 do 1:30.
Fot. ING
Co w takim wypadku należałoby zrobić? Oczywiście odpowiednio się przygotować. ING radzi klientom, co powinni zrobić, aby uniknąć niepotrzebnej frustracji. W tym celu bank zachęca do zrobienia niezbędnych zakupów poza godzinami prac serwisowych.
Gdyby okoliczności zmusiły Was do zastrzeżenia karty, bank zaleca wówczas zadzwonić na oficjalną infolinię.
Klienci PKO BP w ostatnim czasie również otrzymali bardzo ważny komunikat. Sprawa dotyczy danych wrażliwych i możliwej utraty pieniędzy.
https://www.gsmmaniak.pl/1573595/klienci-pko-bp-proszeni-o-ostroznosc-pilny-komunikat/
Źródło: ING
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…