Spotify Premium / fot. Konrad Bartnik, gsmManiaK.pl
Wygląda na to, że plan Spotify Premium z wyższą jakością Hi-Fi jest już naprawdę blisko. Ma pojawić się w tym roku, a już dziś poznajemy jego cenę. Fani jakościowej muzyki będą musieli przygotować się na wyłożenie sporej gotówki.
Fani serwisu streamingowego Spotify od dobrych kilku lat stale czekają na udostępnienie możliwości słuchania muzyki w wyższej jakości dźwięku. Wiele wskazuje na to, że nareszcie się jej doczekamy – już w tym roku.
Na horyzoncie pojawił się bowiem właśnie nowy plan, kryjący się pod nazwą, Spotify Music Pro, czyli najprawdopodobniej plan subskrypcyjny nareszcie z dźwiękiem w jakości Hi-Fi. Już dziś znamy jego zapowiadaną cenę, którą zdradza najnowszy raport opublikowany przez Bloomberg.
Według najświeższych doniesień, za taki plan Spotify Music Pro trzeba będzie dodatkowo dopłacić 5,99 dolarów. To oznacza, że nie będzie osobnego planu Hi-Fi, a chętni, by skorzystać z tej opcji, musieliby zapłacić najpierw podstawową opłatę za plan indywidualny 11,99 dolarów miesięcznie (na złotówki to około 47 zł), a dodatkowo dopłacić także za jakość Hi-Fi. Razem kwota wzrosłaby więc do około 17,98 dolarów, czyli po przeliczeniu około 70 złotych.
fot. Spotify
Dla porównania, w Polsce za miesiąc dostępu do Spotify zapłacimy w wersji indywidualnej 23,99 złotych, czyli dwa razy mniej. Jeśli w naszym kraju zostałaby również udostępniona nowa subskrypcja, prawdopodobnie musielibyśmy dopłacić za nią kolejne kilka lub nawet kilkanaście złotych. To bardzo możliwy scenariusz, na który najpewniej przygotowani są ci, którzy od lat czekają na pojawienie się tej opcji.
fot. Spotify
Niestety na ten moment wciąż nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery nowej subskrypcji zapowiedzianej przez Spotify, ale według raportu Bloomberga plan kryjący się pod nazwą Spotify Music Pro ma zadebiutować jeszcze w 2025 roku.
Spotify Premium niedawno zdenerwował użytkowników. W aplikacji zaczęły pojawiać się „przypadkowe” reklamy. Nawet u użytkowników płacących:
https://www.gsmmaniak.pl/1551180/spotify-premium-reklamy-w-aplikacji/
Źródło: Bloomberg, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Fani strategii mogą czuć się kokietowani. Epic Games w ramach rozdawnictwa postanowił udostępnić graczom dwa…
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…