HUAWEI WATCH D2 / fot. Huawei
Huawei chce, aby ich smartwatche przyczyniały się do rozwoju medycyny. Z tego też powodu chce przekazywać nasze dane z zegarków odpowiednim podmiotom. Inicjatywa ma na celu edukację personelu medycznego i pacjentów.
Huawei podjął właśnie współpracę z Polskim Towarzystwem Postępów Medycyny – Medycyna XXI. W ten sposób dane zdrowotne użytkowników mogą trafić do lekarzy i przyczynić się do rozwoju badań dotyczących naszego zdrowia.
Celem nawiązanej współpracy jest upowszechnienie korzystania z danych zdrowotnych generowanych przez pacjentów (PGHD), które pochodzą m.in. ze smartwatchy.
Usługi i urządzenia Huawei dostępne są obecnie już w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy użytkowników. Huawei jest jednym z liderów na rynku smartwatchy zarówno globalnie, jak i nad Wisłą.
Obowiązkiem lidera rynku jest nieustanne przesuwanie granic i wyznaczanie kierunków rozwoju. Nasze smartwatche od dawna oferują coraz dokładniejsze możliwości monitorowania aktywności fizycznej, natomiast największa zmiana odbywa się w obszarze zdrowia. Najnowsze urządzenia umożliwiają nie tylko pomiar tętna czy monitorowanie snu, lecz także analizę EKG, pomiar stresu czy nawet tętniczego ciśnienia krwi.
To w połączeniu z rosnącą popularnością całej kategorii smart zegarków w Polsce sprawia, że podstawowe badania przesiewowe stają się łatwo dostępne niemal dla każdego. Kolejnym krokiem w tej zmianie będzie przekonanie użytkowników zegarków do świadomego przekazywania danych zdrowotnych lekarzom, a jednocześnie przekonanie personelu medycznego, że te informacje mogą być wartościowe i pomocne w ich pracy
– wyjaśnia Dorota Rakowska, Marketing Director, Huawei CBG Polska.
Test HUAWEI WATCH GT 5 Pro. Elegancja, wytrzymałość i zaawansowane funkcje w jednym smartwatchu
Działania na start będą skierowane w stronę przedstawicieli personelu medycznego. Firma przeprowadzi wśród tej grupy badania opinii na temat podejścia do danych zdrowotnych ze smartwatchy – ale i potencjalnych barier w użytkowaniu.
W 2025 roku ruszą natomiast kampanie edukacyjne dla użytkowników zegarków, które będą miały na celu przekonanie ich do częstszego korzystania z PGHD (informacji oferowanych przez zegarek) i regularnego monitorowania swoich parametrów zdrowotnych pod opieką lekarza.
https://www.gsmmaniak.pl/1522521/huawei-watch-gt-5-test-recenzja-opinia/
Źródło: Huawei, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…