>

Inny niż wszystkie – startuje program lojalnościowy InPost

Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, wprowadza nową, dużą wygodniejszą dla użytkownika wersję aplikacji InPost Mobile. Ma ona wiele usprawnień, na które czekali jej użytkownicy – zmiany jeszcze bardziej ułatwią korzystanie ze wszystkich jej funkcjonalności. Przede wszystkim jednak nowa odsłona aplikacji wprowadza długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.

Artykuł sponsorowany

Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług InPost – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh. Zebrane punkty, ważne przez 2 lata, można wymieniać na zniżki, udział w loteriach oraz vouchery do partnerów – takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel, Wyjątkowy Prezent. Wraz z nowymi funkcjonalnościami aplikacja została wyposażona w nowy ekran główny, nawigację, a także elementy związane z promocją dodatkowych usług marki, jak InPost Pay.

– InPost buduje lojalność swoich klientów od lat w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Dane potwierdzają, że klienci InPost wysoko cenią sobie naszą markę. Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – to przede wszystkim mnóstwo zabawy, niespodzianek i wyzwań, które pozwolą nam na osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników w usługi InPost. Będzie to dynamiczny, wyjątkowy element naszej aplikacji mobilnej, który pozwoli im na zbieranie nagród i bonusów przy codziennych dostawach zakupów online. Nasz klient jest niezwykle wymagający – liczymy na to, że nowe rozwiązania spowodują, że będzie on jeszcze bardziej lojalny w stosunku do marki przez zabawę, jaką proponujemy w nowej wersji aplikacji. Tak, jak wszystko w InPost – będzie prosto, intuicyjnie, atrakcyjnie wizualnie i interaktywnie

powiedziała Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & Esg Officer InPost.

W ramach wspomnianej zabawy, 15 października wprowadzimy InBoxy – pudełko niespodzianka, które będzie szansą na wygranie wyjątkowych nagród: mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 000 zł oraz samochodu elektrycznego Renault Megane E-Tech. W loterii można wygrać również kody na darmowe nadania, przedłużenie czasu odbioru paczki, hulajnogi elektryczne, smartwatche, wycieczkę do Włoch oraz vouchery na zakupy u partnerów. Łączenie będzie to PONAD 4 mln nagród. Taki mechanizm jest popularnym wśród najmłodszych klientów InPost sposobem na zaangażowanie w zabawę.

Aplikacja InPost Mobile cieszy się ogromną popularnością, a liczba jej użytkowników w Polsce przekroczyła już 13 mln. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, aplikacja nie tylko ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek w czasie rzeczywistym, zarządzanie zwrotami i korzystanie z automatycznych powiadomień o statusie przesyłki. Grupa InPost intensywnie rozwija swoją infrastrukturę, wprowadzając nowe usługi i technologie, które mają na celu jeszcze bardziej usprawnić procesy logistyczne oraz zwiększyć wygodę klientów.

Według najnowszych badań Kantar, InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 98% wskazań. Aż 90% badanych jest zadowolona z aplikacji mobilnej InPost. Badani wskazują, że InPost używa nowoczesnych rozwiązań internetowych i mobilnych (80%), a także dostarcza przesyłki na czas (79%). Co więcej, 77% internautów deklaruje, że lubi markę InPost, a 76% uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku.

Akcja partnerska

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025