W ostatnim czasie południowokoreański koncern Samsung rozpoczął antykampanię reklamową pod tytułem “Nie trzeba być geniuszem„, w której próbuje przekonać nas o wyższości Samsunga Galaxy S III nad iPhone 5. Doszedłem wtedy do wniosków, że jest to tylko nic nie znaczący plakat, na którym producent zestawił ze sobą dwie specyfikacje techniczne, dwóch słuchawek, które to na swój sposób są najlepsze. Jednak to był dopiero początek.
Tym razem Samsung postanowił zaatakować najbardziej oddanych zwolenników produktów firmy Apple, którzy wyczekują w kolejkach po najnowszy produkt z logo nadgryzionego jabłka na tylnym panelu – iPhone 5 – debatując przy tym o zmianach, jakie zaszły w odniesieniu do poprzedniej wersji urządzenia. W spocie reklamowym pojawiają się także posiadacze Samsunga Galaxy S III, którzy to prezentują jego zaawansowane możliwości technologiczne, a przy okazji dają do zrozumienia, że produkty giganta z Cupertino są dla osób starszych i są po prostu przestarzałe.
Oczywiście cała akcja ma uzmysłowić nam, że produkty Samsunga są najlepsze i bezkonkurencyjne, jednak czy to jest dobra droga? Mnie osobiście irytują takie kampanie reklamowe, gdyż nie wnoszą nic nowego, a przede wszystkim pokazują podejście nie tylko do konkurencji ale także do ich klientów.
źródło: YouTube
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…