fot. SkyShowtime
SkyShowtime w Polsce tanieje. Już teraz miesięcznie zapłacimy mniej, ale nie bez wyrzeczeń. Tańszy plan będzie bowiem dostępny z reklamami. Wiemy już, jak to wygląda.
Serwis streamingowy SkyShowtime idzie śladami giganta w tej branży – czyli oczywiście Netflixa. Nie on jedyny zdecydował się niedawno na taki krok na wielu rynkach – w Polsce jest to jednak pewnego rodzaju nowinka.
Chodzi o udostępnianie tańszego planu, dzięki któremu treści obejrzymy, płacąc mniej, ale za to z reklamami. W Polsce znamy to już m.in. z Playera, ale tacy giganci jak Netflix, HBO Max czy Disney+ dalej nie zdecydowali się na wprowadzenie takiej opcji w naszym kraju.
fot. SkyShowtime
WhatsApp: udostępnianie plików jeszcze w żadnym komunikatorze nie było tak łatwe
Oto jak o zmianach poinformowali twórcy platformy:
Od 23 kwietnia 2024 uruchamiamy nowy plan abonamentowy o nazwie Standard z reklamami. Ten plan będzie wspierany reklamami i zapewni świetny stosunek jakości do ceny. Dzięki temu otrzymasz dostęp do jednego z największych zestawów rozrywki na świecie. Dodatkowo plan zapewni Ci rozrywkę w jeszcze bardziej przystępnej cenie dla całej rodziny.
– czytamy w informacji prasowej.
fot. SkyShowtime Polska
Taki plan o nazwie Standard z reklamami to w Polsce koszt 19,99 złotych miesięcznie. Plan bez reklam to natomiast koszt 24,99 złotych – to pozostaje bez zmian. Zmienia się tylko jego nazwa – na Standard Plus.
Plan z reklamami ma serwować nam około cztery do pięciu minut reklam w ciągu godziny. W ciągu roku da nam to oszczędność na poziomie 60 złotych, jednak trochę tych reklam przyjdzie nam na pewno obejrzeć.
Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi – w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności.
Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami – tłumaczy Monty Sarhan, CEO platformy SkyShowtime.
Nie wiesz, co oglądać na SkyShowtime? Zajrzyj do tego wpisu o pewnej nowości, być może spodoba Ci się nasza propozycja.
https://www.gsmmaniak.pl/1486059/inpost-pay-rabat-na-zakupy-w-aplikacji/
Źródło: informacja prasowa, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…
Ten RTS to bez wątpienia miły hołd dla legendarnego Command and Conquer. Mimo kilku wad…
Po zapowiedzi flagowca Sony Xperia 1 VII, fani oczekiwali kilku słów na temat Sony Xperia…
iPhone 17 Pro miał oferować warstwę antyrefleksyjną podobną do tej z Galaxy Ultra. Nowy przeciek…