Huawei Watch GT 4/ fot. producenta
Polacy nie od dziś bardzo chętnie wybierają zegarki Huawei – w ostatnich miesiącach seria Huawei Watch GT 4 zdobyła ponadprzeciętne uznanie. Od premiery minęło kilka miesięcy, a już sprzedano ponad 50 000 egzemplarzy.
Huawei Watch GT 4 to smartwatch, który globalnej premiery doczekał się już kilka miesięcy temu. Okazuje się, że Polacy bardzo upodobali sobie ten model. W ciągu pięciu miesięcy od jego premiery nad Wisłą wybrało go już aż 50 tysięcy Polaków!
Do wyboru w tej serii mamy aż 7 wariantów zegarka do wyboru, w tym 4 z większą kopertą w rozmiarze 46 mm i 3 wersje z mniejszą, o średnicy 41 mm. Każdy znajdzie tu coś dla siebie i ta opcja bardzo przypadła nam do gustu.
Zainteresowanie rozłożyło się tu niemal po równo. Na modele z kopertą 41 mm przypadło 48% sprzedanych egzemplarzy serii GT4, a modele 46 mm stanowią pozostałe 52%.
Najpopularniejszymi modelami spośród tych mniejszych, były wersje Elegant – 62% i Classic – 31%, a dla koperty w rozmiarze 46 mm były to wersje Active – 60% i Classic – 22%.
Fakt, że aż 50 000 Polek i Polaków zdecydowało się na zakup smartwatchy Huawei z serii WATCH GT4 jest dla nas ogromnym powodem do dumy. Debiut nowego modelu błyskawicznie przełożył się na rynkowy sukces, a także uzupełnił naszą ofertę i pozwolił nam dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
– komentuje swój sukces Huawei.
To nie koniec dobrych dla producenta wieści. W 2023 roku firma zanotowała aż 25-procentowy wzrost sprzedaży zegarków z segmentu premium w porównaniu do 2022. Względem roku 2021 wzrost ten jest aż 2,5-krotny.
Najbardziej popularnymi smartwatchami Huawei w naszym kraju w 2023 roku była seria HUAWEI WATCH GT3, która sprzedała się w aż 95 tysiącach egzemplarzy. Od premiery serii w październiku 2021 smartwatche te Polacy wybrali aż 200 tysięcy razy.
Aż 58% z nich to wersje 42 mm (ponad 55 tysięcy sztuk). Wersję w rozmiarze 46 mm wybrało 42% kupujących
Huawei Watch GT 3 / fot. producent
Na drugim miejscu wśród najchętniej kupowanych smartwatchy Huawei w Polsce znalazł się Huawei WATCH Fit 2 z ponad 70 tysiącami nabywców. Większość kupujących w tym przypadku także stanowiła płeć piękna.
Najpopularniejszą wersją, kupioną przez 59% osób, był zegarek w wersji Active w kolorze różowym. Wersja Active w kolorze czarnym zebrała 31% w sprzedaży.
Huawei Watch Fit 2 / fot. gsmManiaK.pl
W ubiegłym roku Polacy najchętniej kupowali zegarki w grudniu – najpewniej na prezenty dla swoich bliskich. Wtedy też sprzedano aż 20 tysięcy smartwatchy z serii Huawei WATCH GT4, z czego 53% przypadło na wersję z mniejszą kopertą w rozmiarze 41 mm.
W grudniu także prawie 20 tysięcy osób po raz pierwszy sparowało swój smartfon z zegarkami z serii WATCH GT3, z czego większość – 60%, przypadło na wersję damską. Grudniowe podium zamyka model Huawei WATCH Fit 2, który znalazł w tym miesiącu ponad 17 tysięcy nabywców.
https://www.gsmmaniak.pl/1442681/test-huawei-watch-gt-4-46-mm-elite/
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…
Ten RTS to bez wątpienia miły hołd dla legendarnego Command and Conquer. Mimo kilku wad…