Producent popularnych za oceanem komórek BlackBerry, czyli Research In Motion, planuje światową ekspansję. Niewykluczone, że w jej wyniku RIM dostrzeże istnienie naszego, niewielkiego kraiku, jak to niedawno stało się w przypadku HTC.
Po 12 latach wzrostu w dochodach i sprzedaży RIM, niektórzy z analityków mają wątpliwości, czy rynek amerykański wystarczy, by utrzymać się na powierzchni, zwłaszcza w kontekście niezbyt optymistycznych prognoz gospodarczych dla USA. Te obawy zostały spotęgowane w zeszłym miesiącu, gdy opublikowano raport zysków firmy, który okazał się daleko gorszy od oczekiwań.
Niewątpliwie, stało się tak w wyniku pojawienia się iPhone’u, a obecnie jego wersji 3G, jednak szefostwo firmy zaprzecza, by ten gadżet stanowił jakiekolwiek zagrożenie dla popularnych Berries. Niewątpliwie, produkty RIM, to komórki biznesowe – spośród 16 milionów użytkowników BlackBerry, aż 40% to małe i średnie firmy, bądź osoby w nich zatrudnione. Być może teraz RIM zainwestuje w swoją obecność także w takich krajach, gdzie Berry jest gadżetem co najmniej egzotycznym – jak Polska.
źródło: pcpro
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…