>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

YouTube odpala znacznie dłuższe reklamy TV. Są też dobre wieści

Google znów planuje zmiany w reklamach na YouTube, tym razem w wersji na TV. Reklamy będą dłuższe, ale za to podobno będzie ich mniej. Jest też zmiana wizualna oraz nowe zasady dla twórców.

YouTube od dłuższego czasu majstruje przy reklamach. Zmienia ich długość i częstotliwość, oczywiście na naszą niekorzyść. To wszystko ma na celu jedno – przekonanie jak najszerszego grona widzów do tego, że subskrypcja Premium się opłaca, przynajmniej dla świętego spokoju.

Dziś do sieci docierają kolejne doniesienia, jakoby YouTube testował już nowe zmiany w kwestii reklam w serwisie w wersji na TV. O co dokładnie chodzi?

Mniej reklam, ale dłuższe bloki w YouTube na TV

Okazuje się, że Google chce, aby reklamy w serwisie w wersji telewizyjnej były dłuższe, ale za to pojawiały się nieco rzadziej. Co ciekawe, podobno robi to…na życzenie użytkowników.

Jeśli chodzi o długie treści na ekranach telewizorów, 79% widzów wolałoby, aby reklamy wideo były zgrupowane razem, a nie rozproszone w całym filmie

– tłumaczy Google.

Taka nowa opcja proponowana przez Google może być wygodniejsza, pod warunkiem że bloki reklamowe nie staną się nagle tasiemcami niczym w klasycznej telewizji.

YouTube testuje też udostępnienie widzom platformy w wersji na TV nowego przycisku do pomijania reklam. Zamiast zwykłego przycisku z opcją „pomiń”, pojawi się niewielkie kółeczko z odliczaniem minut/sekund do końca reklam.

Zmiany dotkną też twórców. Od teraz nie będą oni już mogli wybrać, czy w trakcie filmu mają pojawiać się reklamy z możliwością ich pominięcia, czy bez. Do tej pory twórcy mogli też decydować, czy chcą, by materiały reklamowe pojawiały się także przed i po filmie.

Teraz jedyne, o czym mogą zdecydować, to o włączeniu lub o wyłączeniu reklam. Resztą już zajmie się sam YouTube.

Podobnie jak ja często korzystasz z YouTube i masz już dość reklam? Zajrzyj do mojego wpisu na temat subskrypcji YouTube Premium. Być może odpowie on na Twoje pytania:

https://www.gsmmaniak.pl/1424828/youtube-premium-czy-warto-cena-opinia/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025
  • Promocje

Tani Samsung z 6 latami aktualizacji, AMOLED 120 Hz i aparatem 50 MP z OIS teraz w dobrej przecenie

Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Telefony

Jest dobra i zła wiadomość: ten telefon imponuje baterią, ale jego cena może sprawić, że będziesz musiał sprzedać nerkę

Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…

20 listopada 2025
  • Artykuł sponsorowany
  • Promocje

Sprawdź te 4 promocje Black Friday Weeks! Xiaomi i Samsung taniej

RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…

20 listopada 2025