>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

YouTube znów irytuje. Pomijanie reklam będzie trudniejsze

YouTube robi kolejny krok, który ma przekonać nas do wybrania płatnej wersji serwisu. Tym razem robi to zgrabnie i subtelnie – zmniejsza przycisk pozwalający na pominięcie reklam.

Nie raz na łamach gsmManiaKa pisaliśmy już o YouTube, reklamach i adblocku. Google nieprzerwanie wciąż stara się przekonać jak najszersze grono użytkowników platformy do tego, że korzystanie z płatnej wersji YouTube’a jest najlepszym rozwiązaniem.

YouTube Premium to przede wszystkim brak reklam – a tych w serwisie z roku na rok przybywa. Nie dość, że jest ich więcej i stają się coraz dłuższe, to od teraz będą także jeszcze trudniejsze do pominięcia.

Wszyscy użytkownicy korzystający z darmowej wersji YouTube’a podczas przerw reklamowych wypatrują przycisku „pomiń reklamy” – ten pojawia się po chwili od ich włączenia, oczywiście w tych blokach reklam, które akurat YouTube pozwoli nam pominąć.

Tym razem kolejnym pomysłem Google na to, jak utrudnić korzystanie z bezpłatnej wersji platformy, jest zmniejszenie przycisku pozwalającego na pomijanie treści.

fot. searchengineland

Darmowy YouTube znów utrudni pomijanie reklam

Oczywiście to subtelna zmiana, której część użytkowników może nawet nie odczuć. To jednak kolejna cegiełka wśród działań, które mają skutecznie obrzydzić użytkownikom przerwy reklamowe. Gorzej, jeśli przy okazji obrzydzą też użytkownikom cały serwis.

Nowy, znacznie mniejszy przycisk służący do pomijania reklam zaczął już pojawiać się testowo u części użytkowników. Nie mam jednak wątpliwości, że już niedługo pojawi się wszędzie i będzie jeszcze bardziej irytował tych, którzy mają już dość reklam.

YouTube/ fot. ArtemSam, Fotolia.com

Oto co na ten temat ma do powiedzenia sam YouTube. Firma potwierdza zmiany, twierdząc, że te mają zapewnić lepsze doświadczenia użytkownikom – no cóż, mam pewne wątpliwości:

Testujemy aktualizację wyglądu przycisku „Pomiń reklamy” na wszystkich platformach. Naszym celem jest zapewnienie bardziej spójnego doświadczenia użytkownika zgodnie ze zaktualizowanym wyglądem i sposobem działania YouTube, który ogłosiliśmy w zeszłym roku.

YouTube Premium to w Polsce koszt 23,99 złotych miesięcznie. Poza tym w cenie subskrypcji dostajemy także dostęp do YouTube Music. Nie zapominajmy też o takich plusach jak możliwość pobierania treści offline oraz odtwarzania w tle na urządzeniach mobilnych.

Czy warto zdecydować się na subskrypcję płatnego Youtube’a? Sprawdź moją opinię i podziel się swoją:

https://www.gsmmaniak.pl/1424828/youtube-premium-czy-warto-cena-opinia/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025