Google Authenticator po latach czekania nareszcie zyskuje przełomową funkcjonalność – teraz narzędzie zsynchronizujemy z wieloma urządzeniami za pomocą naszego konta Google.
Google Authenticator to jedna z najpopularniejszych aplikacji do uwierzytelniania dwuskładnikowego, z której od 2010 roku korzysta wielu internautów.
Od lat brakowało jej też jednej ważnej funkcji – na szczęście Google właśnie uzupełnia te braki.
Do tej pory jednorazowe kody w aplikacji Authenticator były przechowywane tylko na jednym urządzeniu, przez co zgubienie urządzenia oznaczało utratę możliwości zalogowania się do usługi, w której skonfigurowaliśmy 2FA za pomocą aplikacji Authenticator. Teraz nie będzie to już problemem.
Nowość, jaką zapowiada gigant z Mountain View to właśnie możliwość synchronizacji kodów 2FA z naszym kontem Google. Dzięki temu z narzędzia skorzystamy jednocześnie na kilku urządzeniach, a nie jak dotychczas tylko na jednym.
Możliwość bezpiecznego tworzenia kopii zapasowych jednorazowych kodów na koncie Google już na start dostępna jest zarówno dla użytkowników Androida, jak i iOS.
Aby skorzystać z nowości, wystarczy jedynie zaktualizować aplikację i postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. W przypadku Androida do uzyskania dostępu do nowej funkcji musimy zaktualizować Google Authenticator do wersji 6.0, a dla systemu iOS będzie to wersja 4.0.
https://www.gsmmaniak.pl/1402994/hammer-energy-x-zestaw-promocja-przedsprzedaz/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…