Po premierze iPhone 3GS producent chwalił się dużą ilością statystyk, mających na celu ukazanie kolejnego triumfu marki Apple. Wypuszczenie na rynek nowej komórki okazało się jednak sukcesem nie tylko dla koncernu z logiem jabłka, ale również… dla Google. Dlaczego?
Przedstawiciele YouTube, który należy do koncernu z Mountain View ogłosili ogromny wzrost ilości uploadowanych do serwisu treści. Wykorzystanie funkcji mobile video, pozwalającej na wysłanie materiałów bezpośrednio z telefonu komórkowego od momentu premiery iPhone 3GS wzrosło o 400%. Wygląda na to, że wszyscy chcą pokazać światu pierwszy film wykonany swoją nową zabawką. Podobny wzrost powinien zostać utrzymany, ponieważ już wkrótce telefon Apple trafi do kolejny 70 krajów świata.
źródło: mobilewhack
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…