Po premierze iPhone 3GS producent chwalił się dużą ilością statystyk, mających na celu ukazanie kolejnego triumfu marki Apple. Wypuszczenie na rynek nowej komórki okazało się jednak sukcesem nie tylko dla koncernu z logiem jabłka, ale również… dla Google. Dlaczego?
Przedstawiciele YouTube, który należy do koncernu z Mountain View ogłosili ogromny wzrost ilości uploadowanych do serwisu treści. Wykorzystanie funkcji mobile video, pozwalającej na wysłanie materiałów bezpośrednio z telefonu komórkowego od momentu premiery iPhone 3GS wzrosło o 400%. Wygląda na to, że wszyscy chcą pokazać światu pierwszy film wykonany swoją nową zabawką. Podobny wzrost powinien zostać utrzymany, ponieważ już wkrótce telefon Apple trafi do kolejny 70 krajów świata.
źródło: mobilewhack
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…
Fani strategii mogą czuć się kokietowani. Epic Games w ramach rozdawnictwa postanowił udostępnić graczom dwa…
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…