Reklamy / fot. Joshua Earle (Unsplash)
Gry mobilne biją rekordy popularności. Sięgamy po niej coraz chętniej, w domu, drodze do pracy czy w przerwie od obowiązków. To żyła złota – już teraz odpowiadają one za 60% dochodów w całym przemyśle gier.
Gry mobilne cieszą się w ostatnich latach coraz większą, niesłabnącą popularnością – potwierdzają to też dane dotyczące przychodów.
W ubiegłym roku gry mobilne stanowiły aż ponad 60% przychodów całego przemysłu gier, który zarobił w ostatnich miesiącach aż 222 miliardów dolarów.
Takie wyniki przyciągają na rynek kolejnych graczy. Z tego względu tacy giganci jak Sony, Electronic Arts czy Take-Two Interactive przyspieszyli swoje wejście do świata gier mobilnych.
Huawei podsumowuje właśnie rok 2022, przedstawiając najchętniej wybierane przez graczy tytuły w AppGallery. To m.in Gardenscapes, Homescapes czy Fishdom, a także Summoners War oraz Infinity Kingdom.
Takie pozycje cieszą się sporym zainteresowaniem graczy m.in. dlatego, że są to tytułu, w które zagramy wszędzie i o każdej porze. Sprawdzą się w przerwie w pracy, komunikacji miejskiej czy podróży. Według badania PocketGamer aż 80% graczy podejmuje się innych aktywności podczas grania.
Z tej okazji sklep Huawei AppGallery przygotował nowość w postaci systemu punktów Huawei za pobrania gier oraz korzystanie z aplikacji, które można wymienić na atrakcyjne nagrody. Do tego niezbędny jest oczywiście smartfon Huawei z zainstalowanym sklepem AppGallery.
Poprawa doświadczeń użytkowników poprzez innowacje zawsze była kluczową częścią naszego DNA. Dlatego jesteśmy zobowiązani do ciągłego odkrywania sposobów, które pozwolą graczom uzyskać jeszcze bogatsze i bardziej wciągające doświadczenia grania. […] zachęcamy wszystkich fanów gier mobilnych do zapoznania się z bogatą ofertą, którą przygotowujemy w AppGallery.
– dodaje Jaime Gonzalo, wiceprezydent w Huawei Mobile Services Europe.
https://www.gsmmaniak.pl/1382951/reklamy-gier-mobilnych-ranking-porownanie/
Źródło: informacja prasowa
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…