Ameryka Łacińska wydaje się z polskiej perspektywy dość odległa, ale można zaryzykować tezę, że to, co z sieciami komórkowymi dzieje się w tamtym regionie świata można swobodnie przenieść na polski grunt.
W związku z nasyceniem rynku standardowymi usługami, jak rozmowy i SMS-y, coraz większego znaczenia nabierają dodatkowe możliwości sieci jak np. mobilna TV, zaś rozwój infrastruktury 3G, potencjał komórkowej telewizji jeszcze poszerza.
Do 2013 roku obroty branży mobilnej TV, w siedmiu największych państwach Ameryki Łacińskiej, mają wynieść 1,8 miliarda $, co będzie stanowić 2,7% obrotów całej mobilnej branży. Ale jak na razie operatorzy nie są zainteresowani rozwojem tego typu usług. Sieć 3G funkcjonuje na południowo-amerykańskim rynku od końca ubiegłego roku. Firmy telekomunikacyjne mogą zatem korzystać z efektu nowości i wprowadzić nową usługę jako technologiczną nowinkę, ale tego nie robią.
Czy zatem mobilna TV stanie się w Ameryce równie popularna jak w Japonii? Biorąc pod uwagę opieszałość operatorów, póki co nie ma o tym mowy. Oby u nas komórkowa telewizja rozwijała się znacznie prężniej.
źródło:3G.co.uk
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…