>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Tańszy Netflix nie dla Polaków. Wiem ile jeszcze poczekamy na plan z reklamami

Kiedy Netflix wprowadzi do Polski tańszy plan z reklamami? Okazuje się, że do tego jeszcze długa droga. Jest jednak nadzieja, że skorzystamy z niego jeszcze w 2023 roku.

Netflix zrewolucjonizował niedawno funkcjonowanie swojej platformy. Serwis wprowadził bowiem do swojego portfolio tańszy plan z reklamami, który umożliwia nam dostęp do ulubionych produkcji za mniejsze pieniądze.

Takie rozwiązanie trafiło już do kilku krajów jesienią 2022 roku. Pojawiło się między innymi w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech czy Francji.

fot. Netflix

Za dostęp do platformy z reklamami zapłacimy o kilka euro/dolarów mniej niż za ten podstawowy. Taka opcja może więc przekonać do siebie wielu, którzy nie korzystali z Netflixa właśnie ze względu na cenę.

Według raportu Ampere Analysis w USA nowe rozwiązanie przyczyniło się do 58% wzrostu średniej dziennej liczby rejestracji na platformie Netflix w dniach 3-5 listopada 2022.

Kiedy Netflix z reklamami w Polsce?

A co z planem z reklamami w Polsce? Choć wielu Polaków sceptycznie podchodzi do takiego rozwiązania, to okazuje się jednak, że nad Wisłą nie brakuje chętnych do skorzystania z niego.

Nadzieje na rychłe wprowadzenie planu z reklamami dawał fakt, że we wrześniu 2022 roku Netflix otworzył własne biuro w Warszawie – wielu liczyło, że zadaniem części oddziału będzie właśnie pozyskiwanie reklamodawców do tańszego pakietu. Tak na razie jednak jeszcze się nie stało.

Fot. Netflix

Chętni na skorzystanie z taniego planu muszą więc uzbroić się w cierpliwość. Jak donosi portal Wirtualnemedia.pl, usługa może pojawić się w Polsce dopiero pod koniec 2023 roku, a może i jeszcze później. Sukces w krajach, w których tańszy Netflix jest już dostępny, daje przynajmniej nadzieję na to, że niebawem takie rozwiązanie dostępne będzie globalnie.

Dzięki pakietowi z reklamami, który jest o 3 dolary tańszy niż plan podstawowy, udało się przyciągnąć więcej wrażliwych na ceny subskrybentów Netflix, którzy wcześniej z niego zrezygnowali. Ponadto, wraz ze wzmocnieniem konkurencji, niska cena 6,99 dolarów sprawia, że subskrypcja wielu usług jednocześnie jest bardziej przystępna cenowo

– tłumaczy Mayssa Jamil z Ampere Analysis.

Przeczytaj również

https://www.gsmmaniak.pl/1378852/skyshowtime-lista-seriale-filmy/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025
  • Promocje

Tani Samsung z 6 latami aktualizacji, AMOLED 120 Hz i aparatem 50 MP z OIS teraz w dobrej przecenie

Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Telefony

Jest dobra i zła wiadomość: ten telefon imponuje baterią, ale jego cena może sprawić, że będziesz musiał sprzedać nerkę

Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…

20 listopada 2025
  • Artykuł sponsorowany
  • Promocje

Sprawdź te 4 promocje Black Friday Weeks! Xiaomi i Samsung taniej

RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…

20 listopada 2025