Debiutujący w Polsce w najbliższych tygodniach serwis SkyShowtime zdradza cenę, jaką przyjdzie nam zapłacić za miesięczną i roczną subskrypcję. To może być spora konkurencja dla pozostałych graczy!
W Polsce w 2023 roku serwisów streamingowych mamy do wyboru do koloru. W ofercie Netflixa, HBO Max, Disney+, Amazon Prime Video czy Playera każdy znajdzie coś dla siebie – a to tylko część dostępnych opcji.
Mimo tego serwis SkyShowtime widzi w naszym kraju szansę na sukces. Twórcy już od ubiegłego roku zapowiadają jego premierę w Europie – dziś już wiemy, że serwis wystartuje w naszym kraju już w lutym.
Tajemnicą od kilku miesięcy pozostawała też cena, jaką przyjdzie nam zapłacić za korzystanie z serwisu. Dziś wiemy już, czego mniej więcej możemy się spodziewać.
Według najświeższych doniesień pochodzących od Mateusza Zaczyka, redaktora naczelnego serwisu Filmożercy, za miesięczny dostęp do SkyShowtime nad Wisłą mamy zapłacić 24,99 złotych, a za roczny 199,90 złotych, czyli ok. 16,65 zł/mies.
Szczególnie roczny abonament może okazać się ciekawą opcją cenową. Nie da się ukryć, że wśród topowych w Polsce serwisów streamingowych będzie to jedna z najtańszych propozycji – za większość musimy zapłacić około 30 złotych miesięcznie.
Co znajdziemy w ofercie SkyShowtime?
Czego za te pieniądze możemy spodziewać się w ofercie serwisu? SkyShowtime planuje przyciągnąć do siebie widzów premierami kinowymi Paramount Pictures i Universal Pictures. Chodzi o takie produkcje jak Top Gun: Maverick. Jurassic World Dominion, Minionki: Wejście Gru, Sing 2, Sonic 2: Szybki jak błyskawica czy Downton Abbey: Nowa epoka.
Nie zabraknie też seriali i produkcji dla dzieci od Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, NBCUniversal, SHOWTIME czy Sky Studios.
Jedno jest pewne – SkyShowtime pomimo niższej ceny nie będzie miał w Polsce łatwego startu. Na pewno premiera serwisu nie spotka się z tak dużym zainteresowaniem jak to było w przypadku zeszłorocznego debiutu Disney+ czy odświeżonego HBO Max.
Do tego większość widzów korzysta już z więcej niż jednego serwisu, przez co mogą oni nie być zainteresowani wykupieniem abonamentu w kolejnym.
To jednak tylko moje przypuszczenia – jak będzie naprawdę, dowiemy się już w lutym.
Przeczytaj również
Hakerzy nieźle zarobili na posiadaczach iPhone’ów. Zainfekowane 11 milionów urządzeń
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.