Kategorie: Google Gry i aplikacje Newsy

YouTube pracuje nad własną telewizją – i to za darmo

YouTube w najbliższych miesiącach postawi na telewizję? Gigant ma w planach wprowadzenie nowej usługi, w której kanały telewizyjne obejrzymy za darmo, ale za to z reklamami.

Na 2023 rok YouTube ma bardzo ambitne plany. Platforma nie chce być już tylko miejscem, w którym oglądamy materiały wideo przygotowane przez naszych ulubionych twórców. YouTube chce teraz postawić również na… telewizję z reklamami.

Mogłoby się wydawać, że YouTube i telewizja nie będą mieć ze sobą wiele wspólnego – w końcu to właśnie ta platforma wraz z innymi serwisami streamingowymi miała być idealną propozycją dla tych, którzy mają już dość tradycyjnych mediów.

Okazuje się jednak, że telewizja według Google wciąż ma potencjał, by przyciągnąć widzów przed ekrany. Szczególnie, gdy jest darmowa.

fot. YouTube

Testy darmowej telewizji na YouTube już trwają

Rzecznik prasowy YouTube w rozmowie z Wall Street Journal potwierdził już, że testy nowej funkcji na platformie już trwają. Część użytkowników w USA ma już dostęp do pierwszych kanałów z reklamami. Platforma na początek bada zainteresowanie klientów.

To, co miałoby przyciągnąć nowych użytkowników do usługi, to oczywiście fakt, że byłaby ona bezpłatna. To właśnie odróżniałoby ją od usługi YouTube TV, która od pewnego czasu jest już dostępna w USA. Ta za 60 dolarów miesięcznie proponuje nam dostęp do ponad 100 kanałów telewizyjnych.

Według najświeższych doniesień streamowane na żywo kanały telewizyjne na YouTube mogłyby pojawić się już w tym roku – przynajmniej w Stanach Zjednoczonych.

fot. YouTube

Warto dodać, że w ciągu ostatnich miesięcy platformy streamingowe coraz częściej sięgają właśnie po reklamy – choć początkowo to, co miało wyróżniać m.in. Netflixa, HBO Max czy Disney+ to właśnie wygodny dostęp do treści bez reklam, w 2022 i 2023 roku większość platform wprowadzi już tańsze plany z reklamami.

Serwisy wymyśliły to sobie bardzo sprytnie. Jest to bowiem jakaś alternatywa dla tych klientów, którzy nie mogą pozwolić sobie na płacenie tak wysokich kwot, jakie serwisy życzą sobie za korzystanie z ich usług w standardowych pakietach. Dzięki temu z platform korzysta więcej użytkowników, a serwisy zyskują zarabiają zarówno na klientach, jak i na reklamodawcach.

Przeczytaj również

https://www.gsmmaniak.pl/1373794/hbo-max-wyzsza-cena/

Źródło

Monika Szefler

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Oukitel
  • Telefony

Gdyby pokazał go Samsung, kupiłbyś go od razu. 24* GB RAM, wielka bateria i niezły aparat 64 MP za drobne

Jaki smartfon kupić zamiast odpornego Samsunga Xcover? Normalnie powiedziałbym, że każdy, ale Oukitel WP35 to…

29 kwietnia 2024
  • Newsy
  • Samsung
  • Telefony

Samsungu, czas na Polskę! Takich smartfonów w średniej półce zwyczajnie oczekujemy

Samsung Galaxy F55 to już kolejny smartfon ze skórzaną obudową. Czas, by nareszcie takie modele…

29 kwietnia 2024
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Smartwatch Amazfit z hitową aktualizacją. Wielki worek nowych funkcji

Amazfit Balance doczekał się właśnie aktualizacji, która dodaje zegarkowi sporo funkcji sportowych. Właściciele smartwatchy będą…

29 kwietnia 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

WhatsApp się popsuł – nie wyślesz wiadomości. Wiem, jak tego uniknąć

Użytkownicy komunikatora WhatsApp na Androidzie mają po najnowszej aktualizacji pewien problem. Okazuje się bowiem, że…

29 kwietnia 2024
  • HMD
  • Newsy
  • Telefony

Po 25 latach legendarny telefon powraca w nowej wersji. Kupisz dzisiaj telefon, za który kiedyś dałbyś się pokroić?

Masz dosyć smartfonów i marzy Ci się cyfrowy detoks? Nokia 3210 2024 od HDM pozwoli…

29 kwietnia 2024
  • Promocje

Smartfon za 10 złotych?! To nie żart, w tej promocji to możliwe

Promocja na smartfona za 10 złotych brzmi jak niespełnione marzenie każdego ManiaKa. Teraz jest jednak…

29 kwietnia 2024