>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Już wiem, kiedy Netflix rozprawi się z użytkownikami. Koniec dzielenia kont jest bliski

Netflix stawia kres swawolom użytkowników, blokując funkcję współdzielenia konta. Dziś wiemy już, że narzędzie zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych już w nadchodzącym roku.

Od kilku miesięcy do sieci intensywnie trafiają informacje dotyczące wprowadzenia przez Netflixa rozwiązania, które uniemożliwi użytkownikom współdzielenie kont.

Jak wiadomo, to opcja, z której chętnie korzystają widzowie na całym świecie – również w Polsce. To dzięki temu rozwiązaniu bez wątpienia Netflix ma w naszym kraju tak szerokie grono użytkowników. Pozwala to bowiem na spore oszczędności – za dostęp do oferty serwisu w ten sposób płacimy nawet kilkukrotnie mniej.

Co prawda Netflix nigdy oficjalnie nie zezwalał na takie operacje, jednak do tej pory nie przyłożył się wystarczająco do kontrolowania poczynań użytkowników. Niestety niedługo się to zmieni.

Netflix mówi dosyć dzieleniu konta

Data wprowadzenia przez Netflixa funkcji, która zablokuje współdzielenie kont, do tej pory nie była jeszcze znana. Dziś to się zmienia – redakcja Wall Street Journal podaje, że Netflix zablokuje dzielenie konta w Stanach Zjednoczonych już w 2023 roku. To więc dla Amerykanów ostatnie chwile błogich oszczędności.

Fot. Netflix

Pytanie tylko, jak bardzo na tym rozwiązaniu straci sam Netflix. Wyobrażam sobie, że gdy dzielenie konta zostanie zablokowane w Polsce, wielu użytkowników zrezygnuje z usługi. Szczególnie że w naszym kraju obecnie serwisów streamingowych nie brakuje. A gdy klienci odejdą, zachęcenie ich do powrotu nie będzie łatwe (wie coś o tym WhatsApp).

Przypomnijmy, że Netflix testował też rozwiązanie, w ramach którego dzielenie konta będzie możliwe, ale za dodatkową opłatą. Mowa tu o dopłacie 3 do nawet 7 dolarów za jednego użytkownika (w zależności od regionu), co przekłada się na kwotę około 13-30 złotych.

Być może platforma zdecyduje się na wprowadzenie tej opcji globalnie.

Nie tak dawno Netflix wprowadził też w Stanach Zjednoczonych nowy plan z reklamami. Nie okazał się on jednak jeszcze takim sukcesem, jak się spodziewano:

https://www.gsmmaniak.pl/1367975/netflix-plan-z-reklamami-nie-jest-sukcesem/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025