Garmin Bounce to najświeższy smartwatch marki, który można nazwać pełnoprawnym zegarkiem dla najmłodszych. Na pokładzie znalazł się m.in. moduł GPS, LTE, funkcje SOS czy tryby sportowe z wyzwaniami.
Na rynku smartwatchy dedykowanych dzieciom nie dzieje się wiele. Większość propozycji jest zdecydowanie zbyt drogich, a do tego niekoniecznie tak ciekawie wyposażonych, jak modele dla dorosłych.
W tej kwestii sporo może jednak zmienić się za sprawą marki Garmin, która wprowadza na rynek smartwatch Garmin Bounce dedykowany najmłodszym użytkownikom.
To bowiem pierwszy na rynku smartwatch dla dzieci, wyposażony w łączność LTE, a także w moduł GPS. Twórcom przyświecała myśl o stworzeniu sprzętu, który będzie mógł zastąpić najmłodszym smartwatch. Dzięki temu rodzice zawsze będą mieć pewność, gdzie znajduje się ich pociecha, a dziecko będzie mieć możliwość wysłania wiadomości prosto ze smartwatcha.
Garmin Bounce został również wyposażony w komunikaty głosowe, które dziecko może zarówno odbierać, jak i wysyłać. Nie zabrakło tu też kluczowej dla zegarków dla dzieci funkcji SOS. W momencie niebezpieczeństwa dziecko może powiadomić o nim rodziców – wystarczy nacisnąć dedykowany fizyczny przycisk.
Poza funkcjami dbającymi o bezpieczeństwo dziecka nie zabrakło tu też takich opcji jak monitorowanie kroków, snu czy spalonych kalorii. Na pokładzie mamy też różne tryby sportowe – m.in. bieganie, jazdę na rowerze czy pływanie.
Zegarek oferuje też różnego rodzaju wyzwania sportowe czy te związane z wykonanymi krokami. Dzieci mogą rywalizować z przyjaciółmi, a dodatkowo korzystać z wbudowanych w smartwatcha gier i quizów.
Garmin Bounce wyposażono w 1,3-calową matrycę LCD. Całość konstrukcji jest wodoszczelna do 5 ATM. Producent podaje, że Garmin Bounce jest w stanie wytrzymać dwa dni na jednym ładowaniu – w tej kwestii mogłoby być znacznie lepiej.
Garmin Bounce wyceniono w Stanach na 149,99 dolarów, co przekłada się na kwotę około 680 złotych. Sprzęt trafia do sprzedaży w trzech odcieniach: zielonym, czarnym oraz liliowym.
Aby w pełni korzystać z funkcji zegarka, trzeba jednak również wykupić subskrypcję za ok. 45 złotych miesięcznie (9,99 dolarów).
Nie ma jeszcze pewności, czy możemy spodziewać się premiery Garmina Bounce w Polsce. Sprzęt trafi za to na pewno do Niemiec, Norwegii, Danii czy Hiszpanii. Trzymamy kciuki, aby wraz z rozszerzaniem portfolio producenta sprzęt dotarł również nad Wisłę.
https://www.gsmmaniak.pl/1359572/whatsapp-funkcja-wyszukiwanie-firm/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HUAWEI Watch 4 Pro Space Exploration Edition niebawem trafi do Europy! Limitowana edycja jednego z…
Sony Xperia 10 VI zdradza kolejne szczegóły specyfikacji przed premierą. Termin prezentacji smartfona ujrzał już…
OnePlus 11 to znakomity smartfon, dlatego sam go wybrałem. Teraz i Ty możesz go kupić,…
Tani flagowiec vivo X100s przed premierą wyjawił wydajność. Wygląda na to, że będzie to jeden…
Zdjęcia Google pozwolą nam niedługo lepiej zadbać o miejsce na dysku. Gigant umożliwi nam szybsze…
Zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji ze świata smartfonów i nie tylko w serii "Zima o…