Garmin Bounce/ fot. producenta
Garmin Bounce to najświeższy smartwatch marki, który można nazwać pełnoprawnym zegarkiem dla najmłodszych. Na pokładzie znalazł się m.in. moduł GPS, LTE, funkcje SOS czy tryby sportowe z wyzwaniami.
Na rynku smartwatchy dedykowanych dzieciom nie dzieje się wiele. Większość propozycji jest zdecydowanie zbyt drogich, a do tego niekoniecznie tak ciekawie wyposażonych, jak modele dla dorosłych.
W tej kwestii sporo może jednak zmienić się za sprawą marki Garmin, która wprowadza na rynek smartwatch Garmin Bounce dedykowany najmłodszym użytkownikom.
To bowiem pierwszy na rynku smartwatch dla dzieci, wyposażony w łączność LTE, a także w moduł GPS. Twórcom przyświecała myśl o stworzeniu sprzętu, który będzie mógł zastąpić najmłodszym smartwatch. Dzięki temu rodzice zawsze będą mieć pewność, gdzie znajduje się ich pociecha, a dziecko będzie mieć możliwość wysłania wiadomości prosto ze smartwatcha.
Garmin Bounce został również wyposażony w komunikaty głosowe, które dziecko może zarówno odbierać, jak i wysyłać. Nie zabrakło tu też kluczowej dla zegarków dla dzieci funkcji SOS. W momencie niebezpieczeństwa dziecko może powiadomić o nim rodziców – wystarczy nacisnąć dedykowany fizyczny przycisk.
Poza funkcjami dbającymi o bezpieczeństwo dziecka nie zabrakło tu też takich opcji jak monitorowanie kroków, snu czy spalonych kalorii. Na pokładzie mamy też różne tryby sportowe – m.in. bieganie, jazdę na rowerze czy pływanie.
Zegarek oferuje też różnego rodzaju wyzwania sportowe czy te związane z wykonanymi krokami. Dzieci mogą rywalizować z przyjaciółmi, a dodatkowo korzystać z wbudowanych w smartwatcha gier i quizów.
Garmin Bounce wyposażono w 1,3-calową matrycę LCD. Całość konstrukcji jest wodoszczelna do 5 ATM. Producent podaje, że Garmin Bounce jest w stanie wytrzymać dwa dni na jednym ładowaniu – w tej kwestii mogłoby być znacznie lepiej.
Garmin Bounce wyceniono w Stanach na 149,99 dolarów, co przekłada się na kwotę około 680 złotych. Sprzęt trafia do sprzedaży w trzech odcieniach: zielonym, czarnym oraz liliowym.
Aby w pełni korzystać z funkcji zegarka, trzeba jednak również wykupić subskrypcję za ok. 45 złotych miesięcznie (9,99 dolarów).
Nie ma jeszcze pewności, czy możemy spodziewać się premiery Garmina Bounce w Polsce. Sprzęt trafi za to na pewno do Niemiec, Norwegii, Danii czy Hiszpanii. Trzymamy kciuki, aby wraz z rozszerzaniem portfolio producenta sprzęt dotarł również nad Wisłę.
https://www.gsmmaniak.pl/1359572/whatsapp-funkcja-wyszukiwanie-firm/
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…