Teraz czas na nową kampanię reklamową Nokii – i choć cała akcja adresowana jest głównie dla Pań, to warto się nią zainteresować. Jak widać, tonący brzy… znaczy się, lakieru, się chwyta.
Tym razem fiński koncern postanowił wypromować Lumię 900 – i to w dość niecodzienny sposób. Jak właśnie się dowiedzieliśmy, Nokia zaprzyjaźniła się z producentem lakierów do paznokci, dzięki czemu wypuszczono specjalny tego typu specyfik, w kolorze obudowy Lumii 900 – oczywiście chodzi tu o wersję różową. Kampania polega na tym, że w specjalnych punktach płeć piękna może pomalować swoje paznokcie wiadomą barwą i jednocześnie zapoznać się ze wspomnianym wcześniej smartfonem. Jedno trzeba przyznać – taki pomysł na promocję jest bardzo oryginalny.
Niestety, dla naszych CzytelniczeK mamy złą wiadomość – kampania reklamowa ograniczona jest do trzech miast (Los Angeles, Dallas, Denver), a w każdym z nich trwa tylko jeden dzień.
Czy jednak przysporzy to Lumii 900 popularności? Raczej nie – ale na pewno narobi trochę szumu w mediach.
Źródło: gsmarena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…