Teraz czas na nową kampanię reklamową Nokii – i choć cała akcja adresowana jest głównie dla Pań, to warto się nią zainteresować. Jak widać, tonący brzy… znaczy się, lakieru, się chwyta.
Tym razem fiński koncern postanowił wypromować Lumię 900 – i to w dość niecodzienny sposób. Jak właśnie się dowiedzieliśmy, Nokia zaprzyjaźniła się z producentem lakierów do paznokci, dzięki czemu wypuszczono specjalny tego typu specyfik, w kolorze obudowy Lumii 900 – oczywiście chodzi tu o wersję różową. Kampania polega na tym, że w specjalnych punktach płeć piękna może pomalować swoje paznokcie wiadomą barwą i jednocześnie zapoznać się ze wspomnianym wcześniej smartfonem. Jedno trzeba przyznać – taki pomysł na promocję jest bardzo oryginalny.
Niestety, dla naszych CzytelniczeK mamy złą wiadomość – kampania reklamowa ograniczona jest do trzech miast (Los Angeles, Dallas, Denver), a w każdym z nich trwa tylko jeden dzień.
Czy jednak przysporzy to Lumii 900 popularności? Raczej nie – ale na pewno narobi trochę szumu w mediach.
Źródło: gsmarena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…
Ten RTS to bez wątpienia miły hołd dla legendarnego Command and Conquer. Mimo kilku wad…