Teraz czas na nową kampanię reklamową Nokii – i choć cała akcja adresowana jest głównie dla Pań, to warto się nią zainteresować. Jak widać, tonący brzy… znaczy się, lakieru, się chwyta.
Tym razem fiński koncern postanowił wypromować Lumię 900 – i to w dość niecodzienny sposób. Jak właśnie się dowiedzieliśmy, Nokia zaprzyjaźniła się z producentem lakierów do paznokci, dzięki czemu wypuszczono specjalny tego typu specyfik, w kolorze obudowy Lumii 900 – oczywiście chodzi tu o wersję różową. Kampania polega na tym, że w specjalnych punktach płeć piękna może pomalować swoje paznokcie wiadomą barwą i jednocześnie zapoznać się ze wspomnianym wcześniej smartfonem. Jedno trzeba przyznać – taki pomysł na promocję jest bardzo oryginalny.
Niestety, dla naszych CzytelniczeK mamy złą wiadomość – kampania reklamowa ograniczona jest do trzech miast (Los Angeles, Dallas, Denver), a w każdym z nich trwa tylko jeden dzień.
Czy jednak przysporzy to Lumii 900 popularności? Raczej nie – ale na pewno narobi trochę szumu w mediach.
Źródło: gsmarena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Polski hit Techlandu, a mianowicie Dying Light objęty został sympatyczną promocją na platformie Steam. W…
Fairphone 6 to smartfon na lata. Długoletnie wsparcie aktualizacyjne producenta wraz z modułową konstrukcją docenią…
Strategia turowa z bardzo znanego uniwersum trafiła na fenomenalną promocję. Teraz każdy z Was doda…
OPPO szykuje swojego średniaka, który stanie naprzeciwko POCO F7. Do debiutu przygotuje się bowiem OPPO…
OnePlus Pad 3 to jeden z najciekawszych tabletów z Androidem ostatnich miesięcy. Świetny ekran, solidna…
Huawei Pura80 Ultra na żywo imponuje przesuwnym mechanizmem aparatu ze zmiennym zoomem. Czegoś takiego w…