Apple wprowadziło do sklepu App Store więcej reklam. Jak będą wyglądać i co oznacza to dla użytkowników?
iOS słynie z tego, że w odróżnieniu od Androida, użytkownicy sprzętów z logo jabłuszka nie są nękani tyloma reklamami, jak to jest w przypadku tych drugich. Z biegiem czasu i inflacją za plecami Apple postanawia jednak zwiększyć nieco intensywność reklam, tak aby żyło nam się nieco mniej przyjemnie. O co dokładnie chodzi?
Jak donosi redakcja Macrumours, od dziś w sklepie App Store z aplikacjami giganta znajdziemy więcej reklam – te zaczną pojawiać się na głównej karcie, a także w sekcji proponowanych apek na dole list poszczególnych aplikacji (tzw. „Możesz też polubić”) .
Co istotne – odróżnienie reklam od pozostałych treści nie będzie trudnym zadaniem. Będą one bowiem jasno oznaczone znaczkiem reklama, a także zawsze będą pojawiać się na niebieskim tle. Tyle dobrze.
Reklamy w App Store pojawiają się globalnie. Wyjątkiem jest jeden kraj – Chiny. Tam wszystko zostaje po staremu
Już w sierpniu donosiliśmy, że Apple ma w planach aż przynajmniej trzykrotne zwiększenie rocznych przychodów z reklam do co najmniej 10 miliardów dolarów rocznie.
Te niebawem mają pojawić się również w takich aplikacjach giganta jak Apple Maps, Apple Podcasts czy Apple Books.
https://www.gsmmaniak.pl/1351762/huawei-pocket-s-data-premiery-specyfikacja/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Xiaomi Pad 7 i Pad 7 Pro zdradziły datę premiery. Znamy również ich specyfikacje. Szykuje…
Xiaomi Pad 7 może trafić do Polski znacznie później niż poprzednik. Ujawniono ramy czasowe premiery…
Apple prezentuje wyniki finansowe za drugi kwartał 2024 roku. Widać sporo spadków – tracą smartfony…
Epic Games na długi weekend przygotował dwie darmowe gry, które może odebrać każdy. Przygód tu…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Jaki smartfon do 3000 złotych kupić? W tym zestawieniu znajdziesz najlepsze tanie flagowce…
Apple Watch Series 9 teraz jest w świetnej promocji. Masz okazję zaoszczędzić setki złotych! Smartwatcha…