iOS 16/ fot. Apple
Apple wprowadziło do sklepu App Store więcej reklam. Jak będą wyglądać i co oznacza to dla użytkowników?
iOS słynie z tego, że w odróżnieniu od Androida, użytkownicy sprzętów z logo jabłuszka nie są nękani tyloma reklamami, jak to jest w przypadku tych drugich. Z biegiem czasu i inflacją za plecami Apple postanawia jednak zwiększyć nieco intensywność reklam, tak aby żyło nam się nieco mniej przyjemnie. O co dokładnie chodzi?
Jak donosi redakcja Macrumours, od dziś w sklepie App Store z aplikacjami giganta znajdziemy więcej reklam – te zaczną pojawiać się na głównej karcie, a także w sekcji proponowanych apek na dole list poszczególnych aplikacji (tzw. „Możesz też polubić”) .
Co istotne – odróżnienie reklam od pozostałych treści nie będzie trudnym zadaniem. Będą one bowiem jasno oznaczone znaczkiem reklama, a także zawsze będą pojawiać się na niebieskim tle. Tyle dobrze.
Reklamy w App Store pojawiają się globalnie. Wyjątkiem jest jeden kraj – Chiny. Tam wszystko zostaje po staremu
fot. 9to5mac
Już w sierpniu donosiliśmy, że Apple ma w planach aż przynajmniej trzykrotne zwiększenie rocznych przychodów z reklam do co najmniej 10 miliardów dolarów rocznie.
Te niebawem mają pojawić się również w takich aplikacjach giganta jak Apple Maps, Apple Podcasts czy Apple Books.
https://www.gsmmaniak.pl/1351762/huawei-pocket-s-data-premiery-specyfikacja/
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…