BLIK/ fot. BNP Paribas
BLIK rośnie w siłę, a wyniki, jakie zdobywa w Polsce, stale zaskakują. BLIKA zna już bowiem 95% Polaków. Aż dla połowy z nich zawsze jest on pierwszym wyborem.
Nie od dziś wiadomo, że Polacy z miejsca zakochali się w BLIK. Nic dziwnego, bo to rozwiązanie tak proste i wygodne, że trudno było o inny obrót spraw. BLIKA używamy stale i masowo – to najbardziej znana marka płatności bezgotówkowych w Polsce.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar, w drugim kwartale 2022 roku aż 95% użytkowników aplikacji bankowych wskazało, że zna BLIKA, a aż 45% ankietowanych wybiera go najczęściej.
fot. blik
Według badania KANTAR w drugim kwartale 2022 r. znajomość spontaniczna BLIKA wyniosła 75 proc., a znajomość wspomagana aż 95 proc. Co więcej, wskaźnik NPS wskazujący na skłonność do polecania marki wyniósł aż 66 punktów, podczas gdy średni wynik NPS dla sektora finansowego to zaledwie 34 punkty.
BLIKA najchętniej polecają młodzi – w kategorii wiekowej 18-24 lata wskaźnik NPS ukształtował się na poziomie aż 75 punktów. Co ciekawe, u starszych użytkowników w wieku 50-59 lat wskaźnik również utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie aż 58 punktów.
BLIK chwali się również tym, że w ostatnim kwartale firmie udało się zanotować najwyższy wskaźnik indeksu siły marki Brand Power na poziomie ponad 43%. To aż dwa razy wyższy wynik od innych marek właśnie w kategorii płatności.
Według metodologii KANTAR – MDS (Meaningful, Different Salient) – służącej do pomiaru siły marki (Brand Equity), VISA zyskała jedynie 22,2%, a Mastercard 18,9% . BLIK wyprzedza w Polsce również Google Pay (7,2%), Apple Pay (4,6%) i Revoluta (3,7%).
fot. blik
Fakt, że żadna inna marka płatnicza nie ma dziś takiej siły na polskim rynku, jest dla nas potwierdzeniem, że zbudowaliśmy powszechny i wszechstronny system, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów. – mówi Monika Król, wiceprezes zarządu Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2022 roku za pośrednictwem BLIKA Polacy zrealizowali aż 540 milionów transakcji. To o ponad jedną czwartą więcej niż w całym 2020 roku – BLIK rośnie więc dynamicznie i ani myśli się zatrzymywać.
https://www.gsmmaniak.pl/1349954/oppo-a17-specyfikacja-cena-wyglad/
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…