fot. TikTok
Przyzwyczailiśmy się już do tego, że social media to taki przybytek, gdzie musi nam się podobać praktycznie wszystko. Na szczęście TikTok uznał, że treści publikowane w tej aplikacji mogą nam się nie podobać i co więcej – możemy dać temu wyraz.
Czas na sporą rewolucję, jeśli chodzi o TikToka i ocenę treści publikowanych za pośrednictwem tego giganta mediów społecznościowych. Koncern ByteDance, czyli twórcy tej aplikacji, poinformowali bowiem o wprowadzeniu przycisku „nie lubię” na całym świecie.
Jest jednak jeden szczegół – tego oznaczenia możemy użyć tylko w kontekście komentarzy publikowanych przez inne osoby. Mamy więc do czynienia z oficjalną premierą opcji, która była testowana już od kwietnia tego roku.
Funkcja przycisku „nie lubię” będzie podobna do tej, jaką obserwujemy chociażby na Twitterze czy YouTube – każdy będzie mógł negatywnie ocenić komentarz, ale liczba „kciuków w dół” zostanie ukryta i przekazana wyłącznie do wiadomości administratorów.
Według TikToka ta funkcja ma przyczynić się do większej skuteczności moderacji serwisu – wskazania użytkowników ułatwią szybszą identyfikację komentarzy uznawanych za obraźliwe czy też pospolitego spamu lub reklam.
Po raz kolejny więc mamy do czynienia z opcją pokazywania swojej dezaprobaty w miękkiej formie. Lepsze to niż nic…
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…