fot. Netflix
Netflix nie tylko na potęgę traci widzów serwisu, ale też nie potrafi zainteresować użytkowników nowościami? Gry od Netflixa zainstalował niespełna 1 procent posiadaczy serwisu. Chyba nie tak miało to wyglądać.
Netflix łapie się wszystkich sposobów, aby przyciągnąć do siebie jak najszersze grono odbiorców (a jednocześnie oczywiście nie pozwolić klientom na dzielenie kont).
Nie tak dawno swoją premierę miał nowy dodatek do portfolio Netflixa – w dodatkowej aplikacji Netflix Games (dostępnej dla subskrybentów Netflixa) pojawiły się gry. Okazuje się jednak, że klientów platformy wcale nie interesuje tego typu funkcjonalność serwisu. Netflix chyba średnio trafił z targetem.
Fot. Netflix Games
Jak donosi CNBC, według najświeższego raportu Apptopia, gry na Netflixie zostały obecnie pobrane jedynie 23,3 miliona razy, a dziennie wybiera je 1,7 miliona użytkowników. To niewiele – całość stanowi zaledwie niecały 1% z 221 milionów subskrybentów Netflix na całym świecie.
Podobno Netflix liczył się z takim wynikiem na starcie. Wątpie jednak aby przewidywano, że będzie aż tak źle. Jak podają twórcy, przed nimi długie miesiące (a nawet lata) eksperymentowania z ofertą gier, tak aby dogonić konkurencję. Ciekawe, czy w przyszłości taki plan się powiedzie.
fot. Netflix
Do końca bieżącego roku Netflix planuje dodać do swojej oferty aż 26 nowych gier – serwis zaoferuje wtedy już 50 produkcji. Część z nich jest ciekawie powiązana z ofertą serialową Netflixa – i to powinien być strzał w dziesiątkę (ale o dziwo nie jest). Znajdziemy tam m.in. grę nawiązującą do hitowego serialu Stranger Things: 1984.
Netflix ma o co walczyć – w ostatnich miesiącach serwis notuje pierwsze w swojej historii ogromne spadki użytkowników. Na początku roku było to 200 tysięcy, w drugim kwartale już niemal milion. A jaki plan ma na to Netflix? Tańsze plany z reklamami i…okrojoną ofertą produkcji.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…