>
Kategorie: Gry i aplikacje Newsy

Netflix rozpoczyna współpracę z Microsoftem. Nadchodzą niższe ceny i…reklamy

Netflix z reklamami staje się rzeczywistością. Wskazuje na to współpraca podjęta z firmą Microsoft. Gigant ma dostarczyć odpowiednie systemy, które pozwolą wcielić ten projekt w życie – być może jeszcze w 2022 roku.

W 2022 roku Netflix po raz pierwszy odnotował spadek liczby klientów – w pierwszym kwartale ubyło ich aż 200 tysięcy.  To dla serwisu sygnał ostrzegawczy – choć Netflix stale dominuje pośród wszystkich dostępnych platform streamingowych, taki stan rzeczy nie musi trwać wiecznie. Szczególnie, jeśli konkurencja dalej oferować będzie znacznie tańsze miesięczne i roczne plany.

Netflix od miesięcy poszukuje nowego rozwiązania, które pozwoli platformie przyciągnąć użytkowników, którzy za dostęp do oferty serwisu mogą zapłacić nieco mniej. Z tego też względu Netflix zdecydował się na wprowadzenie tańszego planu z reklamami.

Netflix i Microsoft współpracują w sprawie reklam

W ostatnich tygodniach serwis poszukiwał partnera do współpracy w zakresie dostarczania reklam – wśród kandydatów znalazł się m.in. Google.

Ku naszemu zaskoczeniu, dziś Netflix ostatecznie ogłasza podjęcie współpracy z firmą Microsoft. Wszystko wskazuje ma to, że całość projektu idzie zgodnie z planem, i być może jeszcze w 2022 roku do użytku odbiorców może trafić tańszy plan z reklamami.

Microsoft ma udowodnioną zdolność do wsparcia wszystkich naszych potrzeb podczas wspólnej pracy nad budową nowego planu z reklamami. Co ważniejsze, Microsoft zaoferował elastyczność w zakresie wprowadzania innowacji w czasie, zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silne zabezpieczenia prywatności dla naszych użytkowników

– tłumaczy Netflix.

Fot. Netflix

Tańszy plan ma nie tylko skusić nowych klientów do przetestowania platformy, ale też… rozwiązać problem współdzielenia kont. Już niedługo Netflix ma bowiem na poważnie wziąć się za weryfikację użytkowników – podobno całkowicie niemożliwe będzie dzielenie konta z osobami, które z nami nie mieszkają.  Czy firmie uda się wreszcie wprowadzić takie rozwiązanie? Na odpowiedź poczekamy jeszcze pewien czas.

W Polsce Netflixowi rośnie poważna konkurencja w postaci HBO Max i Disney+. Ten ostatni w pierwszym miesiącu swojej działalności w Polsce zdobył miliony zainteresowanych użytkowników:

https://www.gsmmaniak.pl/1322255/disney-sukces-w-polsce-pierwszy-miesiac/

Źródło

Monika Laflamme

Najnowsze artykuły

  • Ciekawostki
  • Newsy

Masz dość reklam na YouTube? Spokojnie, zaraz dostaniesz jeszcze dłuższe i niepomijalne reklamy

Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…

16 czerwca 2025
  • Newsy
  • Oppo
  • Telefony

Tymi średniaki OPPO chce zakończyć dominację Samsunga i Xiaomi w średniej półce. Nowe smartfony wkrótce globalnie

OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…

16 czerwca 2025
  • Promocje

Mój ulubiony telefon do 2000 złotych staniał w Polsce tak, że nie potrafię go nie polecać najlepszym przyjaciołom

Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…

16 czerwca 2025
  • Promocje

To FPS, który wciąga jak bagno. Kooperacyjną strzelankę dorwiecie teraz za 16 zł

Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…

16 czerwca 2025
  • Bankowość
  • Newsy

Ten komunikat od Santander może zaskoczyć wielu klientów. Jedna decyzja może Was sporo kosztować

Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…

16 czerwca 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Vivo

Taka specyfikacja w takim telefonie musi się podobać. Wszystko jest na swoim miejscu, a cena nie straszy

Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…

16 czerwca 2025