Netflix z reklamami jeszcze w 2022 roku – firma przyspiesza działania, a reklamy pojawią się w płatnym serwisie streamingowym zaledwie za kilka miesięcy. Co to oznacza dla fanów platformy?
Netflix to bez wątpienia najpopularniejszy serwis streamingowy w Polsce – swój sukces zawdzięcza nie tylko ciekawej ofercie dostępnych produkcji, ale i przystępnej cenie, a to dzięki możliwości dzielenia kont. W najdroższym wariancie subskrypcji możliwe jest bowiem stworzenie aż czterech osobnych profili.
Jest jednak jeden haczyk – Netflix oficjalnie nie zgadza się na takie działania użytkowników. Według serwisu z jednego konta powinna korzystać jedynie mieszkająca w jednym domu rodzina. Firma od lat zapowiada rozprawienie się z tak postępującymi klientami, choć jak na razie było to tylko straszenie.
Jednocześnie Netflix od lat chwalił się tym, że w ofercie serwisu nigdy nie znajdziemy reklam. To właśnie zaleta comiesięcznej subskrypcji – płacisz, a dzięki temu wygodnie możesz korzystać z usługi.
W najbliższym czasie twórcy zapowiadają ostateczne rozprawienie się z użytkownikami dzielącymi pomiędzy sobą konta – jeśli tak rzeczywiście się stanie, urażeni klienci mogą nie chcieć korzystać z dość drogiej subskrypcji.
Serwis przygotowuje za to alternatywę – to właśnie dostęp do serwisu z reklamami. Dzięki temu miesięczna subskrypcja miałaby być tańsza, a na dostęp do serwisu będzie mógł pozwolić sobie każdy.
Wątpię jednak, aby użytkownikom spodobało się to rozwiązanie – Netflix to jedno z niewielu miejsc, w których możemy odpocząć od męczących materiałów reklamowych.
Co ciekawe, według wcześniejszych doniesień Netflix miał zdecydować się na wprowadzenie reklam za rok, a nawet dopiero za dwa lata. Firma jednak ostatnio przyspieszyła swoje działania, tak aby reklamy mogły pojawić się już w czwartym kwartale 2022 roku. Poświadcza od tym wewnętrzy list skierowany do pracowników, informujący o nadchodzących zmianach. Już niebawem dowiemy się więc, co dokładnie umożliwi nowa oferta.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…