Nokia rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową Nokii E75. Celem fińskiej firmy jest nie tylko sprzedaż telefonu, ale i przekonanie klientów, że korzystanie z emaila w telefonie jest wygodne i przydatne. Stąd hasło: „Nokia E75 – email zawsze z tobą”.
Nokia E75 daje dostęp do usługi Nokia Messaging, dzięki czemu emaile mają docierać na komórkę natychmiast. Kampania ma objąć telewizję TVN i TVN CNBC, prasę biznesową i lifestylową, internet i ambient. Jak widać, Nokia chciałaby dotrzeć z ofertą głównie do klientów biznesowych.
W rozwoju Nokia Messaging ma pomóc współpraca Nokii z portalami: Onetem, Interią, WP i O2. Oczywiście, użytkownicy kont pocztowych Yahoo! Mail, Windows Live Hotmail, Gmail oraz AOL Mail nie muszą martwić się o kompatybilność.
Cenę Nokii E75 możecie sprawdzić, w naszym przeglądzie marketowych promocji. Więcej o usłudze emailowej Nokii znajdziecie pod tym linkiem: nokia.pl/email
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji ze świata smartfonów i nie tylko w serii "Zima o…
Samsung Galaxy S23 może być uważany za ideał opłacalnego telefonu dla wielu ManiaKów. Ma bowiem…
Masz dość reklam na YouTube? Szykuj się na ich podwójną porcję – teraz Google dołoży…
Infinix GT 20 Pro to niedrogi telefon stworzony z myślą o graczach, który sprawdzi się…
Szukasz smartfona na lata? W takim razie dobrze trafiłeś. Przygotowałem zestawienie kilku telefonów, które oferują…
Xiaomi 11T Pro to ex-flagowiec Xiaomi, który dostępny jest teraz w Polsce za mniej niż…