Nokia rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową Nokii E75. Celem fińskiej firmy jest nie tylko sprzedaż telefonu, ale i przekonanie klientów, że korzystanie z emaila w telefonie jest wygodne i przydatne. Stąd hasło: „Nokia E75 – email zawsze z tobą”.
Nokia E75 daje dostęp do usługi Nokia Messaging, dzięki czemu emaile mają docierać na komórkę natychmiast. Kampania ma objąć telewizję TVN i TVN CNBC, prasę biznesową i lifestylową, internet i ambient. Jak widać, Nokia chciałaby dotrzeć z ofertą głównie do klientów biznesowych.
W rozwoju Nokia Messaging ma pomóc współpraca Nokii z portalami: Onetem, Interią, WP i O2. Oczywiście, użytkownicy kont pocztowych Yahoo! Mail, Windows Live Hotmail, Gmail oraz AOL Mail nie muszą martwić się o kompatybilność.
Cenę Nokii E75 możecie sprawdzić, w naszym przeglądzie marketowych promocji. Więcej o usłudze emailowej Nokii znajdziecie pod tym linkiem: nokia.pl/email
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…