Promocji na Xiaomi POCO F3 nigdy dość, zwłaszcza w najmocniejszej wersji 8/256 GB. Masz dwie oferty do wyboru, więc zapewne znajdziesz coś dla siebie. POCO F3 to jeden z najlepszych i przede wszystkim najmocniejszych smartfonów w swojej klasie.
Promocja na Xiaomi POCO F3
W ramach promocji niemieckiego Amazonu możesz kupić smartfon Xiaomi POCO F3 (8/256 GB) w cenie 319 euro, co po wyrównaniu VAT i bezpośrednim przeliczeniu daje nam niecałe 1490 złotych. Żaden z polskich sklepów nie ma lepszej oferty.
Alternatywną propozycją jest oferta Gshopper, który sprzedaje najmocniejszą wersję POCO F3 w cenie 1358 złotych z kodem 66E1FBF485. Darmowa wysyłka realizowana jest z czeskiego magazynu. VAT jest już wliczony.
POCO F3 – najlepszy w swojej klasie?
Tak wyposażony smartfon najnowszej generacji za mniej niż 1500 złotych to świetna oferta. Właśnie dlatego POCO F3 to jeden z liderów naszego zestawienia najlepiej wycenionych telefonów na rynku, a w swojej klasie cenowej to chyba najlepszy wybór.
Czym kusi POCO F3? Snapdragon 870, 8 GB RAM LPDDR5 i szybka pamięć UFS 3.1 to zestaw, który da sobie radę z każdym zadaniem i to nie tylko teraz, ale także w ciągu kilku najbliższych lat. Szybkość pracy podkreśla ekran AMOLED typu E4 o odświeżaniu 120 Hz.
Do tego dostajemy akumulator solidnej pojemności 4520 mAh z szybkim ładowaniem o mocy 33W, głośniki stereo, specjalny silnik wibracyjny, czytnik na bocznej ramce, NFC, nowoczesne standardy łączności z Wi-Fi 6 i 5G na czele czy odporność na zachlapania (IP53).
Wszystkiego o bohaterze tego wpisu dowiesz się z naszego testu Xiaomi POCO F3:
Test Xiaomi POCO F3 – potężnej bestii w kuszącej cenie! Najlepszy w swojej klasie?
Nie przegap kolejnej promocji
Jeżeli szukasz przecen i promocji i nie chcesz przegapić dobrych okazji, zachęcam do śledzenia naszego maniaKalnego profilu Łowcy Promocji na facebooku. Codziennie sprawdzamy co ciekawego można znaleźć w Sieci.
Ceny Xiaomi POCO F3
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe. Jesteśmy Partnerem Amazon i otrzymujemy wynagrodzenie z tytułu określonych zakupów dokonywanych za pośrednictwem linków.