Cena smartwatcha Kospet Rock ponownie spadła, dlatego warto go kupić. W promocji sklepu Gearbest zapłacicie za niego tyle, ile kosztuje przeciętna opaska sportowa.
Szukasz wytrzymałego smartwatcha na wzór G-Shocka, ale chcesz wydać jak najmniej? Mam dobrą wiadomość – najnowsza przecena w chińskim Gearbest jest dobrą okazją na zakup modelu Kospet Rock.
Zapłacisz za niego tylko 57 dolarów, czyli około 141 złotych. To kwota odpowiadająca cenom dużo słabszych opasek sportowych dostępnych w polskiej sprzedaży. Co ważne, Gearbest zapewnia też tanią wysyłkę za pośrednictwem Priority Line.
Kilka słów o Kospet Rock
Wzmocniona obudowa z certyfikatem wodoszczelności 3ATM to podstawowy as w rękawie Kospet Rock. Jego nazwa nie wzięła się znikąd, albowiem konstrukcja z wytrzymałego plastiku jest w stanie znieść trudne warunki – zarówno niską temperaturę (do -40°C), jak i kurz oraz pył.
Mimo siermiężnego wizerunku Kospet Rock zaprojektowano tak, by był to podręczny i lekki asystent treningowy. Na pokładzie znajdziemy aż 20 trybów sportowych mierzących parametry w przeróżnych dyscyplinach, a ponadto zmierzymy dzięki niemu tętno oraz ciśnienie – w tak tanim zegarku to gratka.
Co ważne, treści prezentowane przez menu są wyświetlane na obszernym, 1,69-calowym ekranie o rozdzielczości 240 na 280 pikseli. Nie trzeba więc zbliżać oczu do obudowy, by odczytać wszystkie informacje, jednak zaznaczam, iż rozdzielczość obrazu powinna być wyższa.
Ważnym podzespołem Kospet Rock jest pojemna bateria 350 mAh, dzięki której o ładowarce zapomnisz na kilkanaście dni – producent chwali się nawet dwutygodniowym czasem pracy bez zasilacza. W trybie czuwania zegarek ma wytrzymać zawrotne 50 dni.
Huawei otrzyma dar od losu? Problemy z procesorami mogą być przeszłością…
Nie przegap kolejnej promocji
Jeżeli szukasz przecen i promocji i nie chcesz przegapić dobrych okazji, zachęcam do śledzenia naszego maniaKalnego profilu Łowcy Promocji na facebooku. Codziennie sprawdzamy co ciekawego można znaleźć w Sieci.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.