, Newsy Samsung Telefony

A miało być tak pięknie… Samsung WYCOFUJE OneUI 3.1 dla Galaxy S20 FE

Samsung Galaxy S20 FE 5G / fot. gsmManiaK

Samsung Galaxy S20 FE 5G / fot. gsmManiaK

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • SecretHope

    XD

  • M.A.T.

    Po aktualizacji do oneUI 3.0 zaczęło mi szwankować raz na jakiś czas podświetlenie i czujnik zbliżeniowy, nie wygasza ekranu gdy przykładam ekran do ucha.

    • Robert K.

      Próbowałeś soft reset?

      • M.A.T.

        Tzn ? Normuje się na jakiś czas jak uruchomię ponownie telefon. To samo dzieje się u kumpla na sofcie XEO, ja wgrywałem sobie wersję Izraelską, bo dzięki temu mam natywne nagrywanie rozmów.

        • Robert K.

          Ja mam wersję XEO na Szwajcarię i jest ok na OU 3.0 dla A11 Note 10+.
          Słuchaj, zrób miękki reset, przytrzymaj przycisk zasilania i głośności + przez około 10 sekund do wyłączenia urządzenia. Być może uda się coś poprawić, jak nie, to bardziej inwazyjnie poprzez twardy reset, albo spróbuj jeszcze przywrócić ustawienia fabryczne. Zdecyduj sam.

  • 👽Alien 🛸

    Testują na „prawie” flagowcach. Finalna wersja pojawi się na TOP flagowych modelach 😜

    • Robert K.

      Otóż to. Dokładnie w punkt. 👍😊😊😊

    • Piotr Zet

      Z błędami. Tak jak ostatnia aktualizacja S21 😀

  • Piotr Zet

    Haha. Kolejny aktualizacja i błedy. Naprawdę ten producent stacza się coraz bardziej na dno.

    • Robert K.

      Przynajmniej coś robi, a nie jak większość producentów kwiczy w marazmie bez wsparcia dla swoich urządzeń. Są błędy i będą, a jak widać Samsung nie zostawił urządzeń z tą aktualizacja, ale wycofał, by poprawić w jak najszybszym czasie, nie od dziś wiadomo, że najlepiej błędy, czy jakiekolwiek usterki „wyłapać w praniu”, tak też stało się tu i kolejna aktualizacja wyjdzie poprawiona bez problemów.

      • Jakub

        Dokładnie, przynajmniej próbują naprawić swoje błędy, a nie zostawiać użytkowników z problemami

        • Robert K.

          Tak właśnie uważam. 👍😊

        • Piotr Zet

          Jak na razie w S21 to zamiatają sprawę pod dywan i twierdzą, że bateria musi się ułożyć/

        • LinekPark

          Powinni dostarczyć sprawną aktualizację. Tu nie wolno niczego chwalić. Trzeba ganić fakt, że robią cię testerem. Plują ci w twarz, a ty i kilku się oblizujecie ze smakiem.

          • Piotr Zet

            Spokojnie jakby to był inny producent to byłby jazgot, jak tak można i w ogóle, w tej cenie, kpina itd 😀

          • LinekPark

            Mnie cieszy, że takie LG aktualizuje raz, a dobrze. Nie wycofuje. Może i pół roku się spóźnią, lecz będzie to działać. W Honorze/Huawei sytuacja jak z Xiaomi i Samsungiem była. Raz naprawa, raz zepsucie – loteria. Dawno przestałem wierzyć w mity jakoby marka oznaczała, że coś będzie takie, a nie inne.

          • Robert K.

            Póki co, to ty tutaj siejesz niepotrzebnie ferment. To, że sparzyłeś się na produkcie Samsunga, nie oznacza, że wszystko od tego producenta jest złe, a że masz awersje do firmy, to twój problem i nie musisz pod każdym felietonem o Samsungu wylewać swoje żale.

      • LinekPark

        Niech uceglą, to zrozumiesz jakie brednie piszesz. Wymagaj jakości, nie ilości.

        • Robert K.

          Brednie to ty piszesz, zawsze są jakieś błędy po aktualizacji, mniejsze, czy większe, istotne, czy nie istotne i nie pisz, że nie, bo sam sobie przeczysz.
          Samsung, jako praktycznie jedyny aktualizuje z taką częstotliwością i ilością aktualizacji swoje urządzenia i są to sprawne aktualizacje, a jak czasem pojawi się jakiś błąd, to zaraz płacz i lament, bo błędy, bo coś. Wycofali i za chwilę wypuszczą bez błędów, które dzięki takim sytuacją są wyłapywane i likwidowane. Osobiście dostaje co miesiąc poprawki zabezpieczeń, czy też duże aktualizacje i jest ok.

          • LinekPark

            Raz? S20 FE wciąż jest wadliwy. Ciągle coś nie tak. Jedyną osobą, która bredzi, jest ta, którą co rano widujesz w lustrze. Wycofali więc powinieneś rugać za niedopracowanie. A ty bronisz. Firma bez klientów nie przetrwa. Oni bez niej tak. A to oni się martwią o firmy, nie odwrotnie. Logika umiera w torturach.

          • Robert K.

            Nikogo, ani niczego nie bronię, ale pisanie takich bzdur, jak twoje prowadzi do niepotrzebnej przepychanki. Żaden producent nie przykłada takiej uwagi do aktualizacji jak Samsung w świecie Androida, zawsze coś wyjdzie nie tak, jak wyjść powinno, a tu przynajmniej naprawiają błędy, a twoje nawowyłanie do nienawiści prowadzi jedynie do niepotrzebnej walki z wiatrakami.

          • Blef

            Błędy to mogą być na Windowsie 10, który wychodzi jeden i musi działać na milionach przeróżnych konfiguracji PC. Natomiast Samsung wypuszczając nowy system na SWÓJ smartfon dokładnie wie, co w nim sprzętowo siedzi i błędów być nie powinno, o ile testują wcześniej to, co wypuszczają. O ile testują – słowo klucz.

          • Robert K.

            Windows? Stary, to właśnie tam nie powinno być żadnych błędów, a co robią? Chcesz pracować na w miarę dobrze działającym systemie? To kup W10 pro za prawie siedem stówek, kasa- słowo klucz.
            W każdym oprogramowaniu na androida są błędy, mniejsze, większe, istotne, czy nie, coś się zawsze znajdzie, tu podoba mi się to, że nie chowają się za rogiem, udając, że nic się nie stało, ale starają się to poprawić. Zgadzam się z Tobą, nie powinno być błędów, żadnych, ale niestety są i zapewne będą. A Samsung mając, nie wiedzieć czemu, takie olbrzymie portfolio, musi „trochę” takich aplikacji wydać, stara się, a wychodzi, jak wychodzi.

    • Gość

      Ooooo, jest nasz frustrat z kompleksami Samsunga. Czemu mnie nie dziwi, ze kolejny raz jesteś pod artykułem o Galaxy? Kompleksy wyleczone czy jeszcze nie???

      • Robert K.

        😊😊😊

      • LinekPark

        Jakie kompleksy? S20 FE wyszedł wadliwy i wciąż poprawiają. Choć tu kilku twierdzi, że tym razem już dobrze poprawią. Pół roku srania na nich im nie wystarczyło i dalej wierzą w markę.


reklama