Serwis dystrybuujący pliki muzyczne o nazwie Rhapsody, planuje podjąć skuteczną rywalizację z iTunes. I ma na to szansę, bowiem za tą marką stoją poważne koncerny, które zdecydowały się wysupłać 50 milionów $ na kampanię reklamową.
Pierwszy spory sukces Rhapsody miał miejsce, gdy w lutym 2008 roku z usług tego serwisu zdecydował się skorzystać Yahoo! – Rhapsody zapewnia zasoby muzyczne dla potrzeb tego portalu. Teraz jednak, iTunes ma uzyskać poważnego konkurenta jeśli chodzi o pobieranie muzyki z internetu. Utwory muzyczne będą sprzedawane w formacie MP3, więc skorzystają z nich posiadacze iPodów.
Rhapsody należy do poważnych graczy: Real Networks oraz Viacom MTV Networks. Niedawno została wprowadzona pierwsza stała opłata za strumieniowe odtwarzanie muzyki z serwisu, w cenie 13-15$ miesięcznie. Neil Smith, wiceprezes Rhapsody w wywiadzie dla Reutersa powiedział: „W zasadzie nie rywalizujemy z iPodem, tylko wchłaniamy go.”
źródło: Pocket-lint
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 1 VI niespodziewanie zdradza cenę przed premierą. Fani nie muszą obawiać się podwyżek,…
Huawei MatePad 11.5 PaperMatte Edition to tablet z matowym ekranem eliminującym odblaski. Wiele podobieństw do…
Kiedyś był hitem nad hitami, prawdziwym pogromcą telefonów ze średniej półki. Wydajnością dorównywał ex-flagowcom, a…
Hama wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, łączących wysoką pojemność akumulatora, atrakcyjny design oraz…
Tablet iPad Air (5 generacji) to mocny zawodnik w świecie Apple. Korzysta bowiem z mocnego…
Jeden z najważniejszych flagowców do zdjęć zdrady kolejne szczegóły. W końcu 1-calowy aparat wraz z…