Serwis dystrybuujący pliki muzyczne o nazwie Rhapsody, planuje podjąć skuteczną rywalizację z iTunes. I ma na to szansę, bowiem za tą marką stoją poważne koncerny, które zdecydowały się wysupłać 50 milionów $ na kampanię reklamową.
Pierwszy spory sukces Rhapsody miał miejsce, gdy w lutym 2008 roku z usług tego serwisu zdecydował się skorzystać Yahoo! – Rhapsody zapewnia zasoby muzyczne dla potrzeb tego portalu. Teraz jednak, iTunes ma uzyskać poważnego konkurenta jeśli chodzi o pobieranie muzyki z internetu. Utwory muzyczne będą sprzedawane w formacie MP3, więc skorzystają z nich posiadacze iPodów.
Rhapsody należy do poważnych graczy: Real Networks oraz Viacom MTV Networks. Niedawno została wprowadzona pierwsza stała opłata za strumieniowe odtwarzanie muzyki z serwisu, w cenie 13-15$ miesięcznie. Neil Smith, wiceprezes Rhapsody w wywiadzie dla Reutersa powiedział: „W zasadzie nie rywalizujemy z iPodem, tylko wchłaniamy go.”
źródło: Pocket-lint
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…
Fani strategii mogą czuć się kokietowani. Epic Games w ramach rozdawnictwa postanowił udostępnić graczom dwa…
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…