, Newsy Telefony Xiaomi

Ilość czy jakość? Wiemy jakie aparaty smartfonów najchętniej wybierają użytkownicy

Xiaomi Mi 10T / fot. gsmManiaK

Xiaomi Mi 10T / fot. gsmManiaK

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Bombel

    Jeden porządny główny i drugi szerokokątny i mnie tam styknie.

    • adonim

      Mam Mi9 i tam ta konfiguracja z grubsza właśnie jest. I dla mnie to najlepsza opcja. Główny 48 mpx + Szerokokątny + zoom bodajże.

    • Dariusz Wiśniewski

      No to masz w P40 Pro 😉

      • Bombel

        I system z którym tysiące aplikacji androidowych jest niekompatybilnych. Podziękuję.

        • Dariusz Wiśniewski

          Sprawdzales ? Czy tak Ci sie wydaje ! Masz jakies konkretne dane i spis tych tysiecy niekompatybilnych aplikacji ktore sprawdziles ze nie dzialaja ?

          • Bombel

            Mam P40 lite od maja i regularnie testuję aplikacje, których nie ma w AppGallery, więc wiem, co mówię. I obrońcy Huawei mogą sobie zakłamywać rzeczywistość i cukrować, jakie to wspaniałe urządzenia bez Google, ale ja się omamić nie dam.

          • Dariusz Wiśniewski

            Tez mam telefon bez uslug google ale pytam sie jeszcze raz. Przetestowales tysiace aplikacji ??? Zrobiles liste ktore nie dzialaja ? Bo sam rozumiesz ze trzeba odpowiadac za swoje slowa. Piszesz o tysiacach nie dzialajacych. Chce wiedziec na jakiej podstawie tak uwazasz. Oczekuje konkretnych dowodow na Twoje slowa i liste tych nie dzialajacych. Sprawdze to wyrywkowo i jak na 10 wybranych z listy nie bedzie mi dzialalo 100% to Ci uwierze 😉

          • Bombel

            Przepraszam Pana bardzo, ale nie zależy mi na tym, czy mi Pan uwierzy i na pewno nie będę tracił swojego bezcennego czasu na tworzenie żadnych list. Żeby nie być gołosłownym, mogę podać przynajmniej 10 przykładów aplikacji, które nie działają wcale bądź mają ograniczone funkcje wynikające z konieczności korzystania z GMS: Pokemon Go, Vinted, Hebe, Amic Energy, Dzienniczek Vulcan, Lidl Plus, Shell Club Smart, Blinkee.city, McDonald’s, no i oczywiście cała gama aplikacji od samego Google, z których korzysta znakomita część środkowej i zachodniej Europy.

          • Dariusz Wiśniewski

            Przede wszystkim zanim cos napiszesz miej na to dowody. Bo pisales o tysiacach nie dzialajacych. W rzeczywistosci nie sprawdzales tego osobiscie wiec po prostu szerzysz dezinformacje i wprowadzasz ludzi w blad. Dobra rada… Przetestuj a pozniej pisz o tym a nie o tym co Ci sie wydaje. Napisales kolejna niejasnosc o calej gamie aplikacji od samego Google czyli o jakich aplikacjach mowa ? Mam na swoim P40 Pro przeniesione Mapy od Google i aplikacja dziala wraz z nawigacja wiec sam rozumiesz ze trzeba byc dokladnym i podawac konkretne informacje na jakis temat. Dochodzi to tego sprawa obejscia gdzie takie YouTube masz bezproblemowo z przegladarki jako link na ekranie albo instalujesz aplikacje Vanced ktora tez swietnie dziala. Jest jeszcze kolejna sprawa. Aplikacja InPost nie dzialala na telefonach bez uslug google a teraz juz dziala. Wiec pewne informacje ulegaja zmianie i to co testowales wczoraj moze juz dzialac od dzisiaj 😉 Wiec chodzi tutaj o aktualne informacje.

          • Bombel

            Cóż za zaangażowanie. Można odnieść wrażenie, że rozmawiam z samym przedstawicielem Huawei odpowiedzialnym za sprzedaż. Skoro już Pan zarzuca mi niedokładność, doprecyzuję, że w Mapach Google bez GMS nie można synchronizować danych (tak, ludzie z tego korzystają wbrew pozorom).
            W YouTube mam wykupiony abonament, więc dlaczego mam korzystać z aplikacji łamiących regulamin serwisu? Wersją www nie jestem zainteresowany.
            Pan nie wierzy w moje doświadczenia z HMS – trudno, jakoś z tym be musiał żyć.
            Nie wątpię, że kompatybilnych aplikacji przybywa, ale gdy mam wybór smartfona z możliwością zainstalowania dowolnej aplikacji (nadmienię, że oczekuję także 100% funkcjonalności programu) przeznaczonej na Androida vs Huawei z brakiem tej możliwości, to dla mnie wybór jest oczywisty.

          • Dariusz Wiśniewski

            Pisz o tym co sprawdziles w praktyce. Dobrze ze wczesniej podales aplikacje, ktore u Ciebie nie zadzialaly. Chodzi o wiarygodnosc i prawde.

          • Bombel

            Ale ja od początku piszę prawdę. Faktem jest to, że mnóstwo aplikacji zwyczajnie nie działa poprawnie, bądź w ogóle na Huaweiach bez GMS. Nie rozumiem, po co był ten atak na mnie?

          • Dariusz Wiśniewski

            Rozumiesz, ze pisanie mnóstwo to cos niekonkretnego a wczesniej tysiace to tez niekonkretne informacje. Masz miliony aplikacji. Stad pisz o tych, ktore Ci nie zadzialaly bez podawania ogolnikow. U mnie z P30-tki przeszlo na P40 Pro blisko 100% aplikacji (wliczam w to YouTube odpalane ze skrótu przegladarki i aplikacja Vanced) a jak ktos tego nie uznaje to mozna mowic o 99%.

          • Bombel

            Widzę, że ma Pan wielki problem pogodzić się z tym co mówię i na siłę próbuje mnie Pan przekonać do telefonu, który moich wymagań nie spełni, co nie omieszkałem sprawdzić organoleptyczne. I nie, nie zamierzam nic Panu więcej udowadniać, bo co bym nie napisał, będzie to i tak podważane. Mnie wystarczą moje własne doświadczenia, a kupowanie drogiego smartfona z nadzieją, że może kiedyś aplikacje, których wcześniej używałem, zostaną zoptymalizowane z nowym modelem – nie, dla mnie to jakieś nieporozumienie. Do tego dochodzi kwestia zebranej przeze mnie pokaźnej biblioteki płatnych aplikacji, bo zakupów oczywiście nie można przenieść na inną platformę, braku wsparcia dla aplikacji bankowych na samym HMS (obecnie są tylko IKO i Nest Bank), a także problemy z powiadomieniami, bo znowu wiele aplikacji korzysta z usługi powiadomień push od Google, np. Tapatalk, Discord, Reddit, Twitter.
            Jestem zwykłym obywatelem, a tworzenie statystyk kompatybilnych aplikacji, to zadanie dla porządnych mediów branżowych. Po co ta farsa? Jak ktoś tak bardzo chce się przekonać, z czym to się to wszystko je, można się przejść do elektro marketu w galerii. Już są otwarte. Proszę mi więcej głowy tym nie zawracać.

          • Dariusz Wiśniewski

            Problem jest w tym ze nie rozumiesz o czym Ci caly czas pisze.
            Nie wazne co kto kupi. Nie przekonuje Ciebie do zakupu ale zwracam uwage na to, ze zaczales pisac o czyms czego nie przetestowales ani nie dysponowales zadnymi danymi na ten temat. Mam na mysli o Twojej wypowiedzi o tych tysiacach aplikacji ktore nie dzialaja na Huawei 😉 Chyba teraz zrozumiales o co mi chodzi czy jeszcze raz mam Ci to samo napisac 😉 Zgodzisz sie ze mna ze podanie kilkunastu aplikacji ktore znasz w porownaniu do tego co wczesniej napisales to śmiech na sali.

          • Bombel

            Bez sensu ta rozmowa. Czepia się Pan słówek, a nie odnosi do poważnych wad wynikających z braku usług Google w smartfonie w 2020 roku. Nie ma sensu dalej tego ciągnąć, jeśli Pan zamierza mi wpierać, że nie testowałem telefonu z HMS, kiedy ja wiem, że jest inaczej

          • Dariusz Wiśniewski

            Co innego czepianie sie slowek a co innego wypisywanie glupot typu:
            ” i system, z którym tysiące aplikacji androidowych jest niekompatybilnych”.

            Nie wiem czy nie widzisz roznicy pisania o kilkunastu aplikacjach ktore u Ciebie nie zadzialaly a tysiace niekompatybilnych o ktorych napisales. Nie zauwazasz w tym nieuczciwosci ?

            Pisalem Ci abys trzymal sie tego co sam instalowales i doswiadczyles.

          • Bombel

            Nieuczciwe, to jest pisanie „u mnie działa blisko 100% aplikacji z poprzedniego telefonu” bez konkretów, gdy każdy ma swoje własne potrzeby i używa różnego zestawu aplikacji. Sugeruje Pan tym, że problemy są niewielkiej skali, a nie są i to ewidentnie odbija się na procentowym udziale rynku mobilnego Huawei. Coraz bardziej utwierdza mnie Pan w przekonaniu, że rozmawiam z pracownikiem PR opłacanym przez Huawei.

          • Dariusz Wiśniewski

            Nie jest nieuczciwe bo tak jest w moim przypadku. Napisalem ze jezeli chodzi o YouTube to mozna dac u mnie zgodnosc 99%.
            Wiem jakich aplikacji uzywalem i wiem jakie przenioslem na drugi telefon. W Twoim przypadku pisanie o tysiacach niezgodnych aplikacji jest klamstwem bo tego nie sprawdziles ani nie jestes w stanie wymienic tych paru tysiecy niezgodnych aplikacji.

            Chyba teraz rozumiesz roznice kto z Nas jest klamca i naciagaczem.

  • T.

    Jesli starcza ci jeden aparat lub ewentualnie dwa, to pewnie wybierasz iphona. Jak masz wieksze wymagania to sprzet od innego producenta.

    • nieznaju

      Większe wymagania co do aparatu, który ma soczewkę wielkości główki od szpilki 😉 wszelkiej maści tryby nocne pokazują, że to głównie soft ogarnia jakość zdjęć w telefonach.

      • Dariusz Wiśniewski

        Raczej dobra matryca + dobry jasny obiektyw + dobre algorytmy przetwarzajace dane z matrycy 😉 Wszystko musi byc na 100% aby byl odpowiedni wynik.

        • nieznaju

          Wiadomo, że sam soft wiele nie zrobi. Acz swego czasu lg wyciągnęło sporo w G6 mimo taniej matrycy właśnie dzięki softowi. Ale powiedzmy sobie szczerze, czasem te artykuły brzmią, jakby telefony powoli doganiały lustrzanki, które mają obiektyw wielkości samego telefonu. Lubię postęp i fajnie, że wszystko idzie do przodu, ale też znajmy umiar.

          • Dariusz Wiśniewski

            Porownywalem foty miedzy Huawei P30 a Huawei P40 Pro i jest zauwazalny postep w jakosci obrazu. Roznica 1:1 jest na tyle duza, ze mozna obrobic i uzyskac szczegolowe foty z dobra dynamika nawet na A4. Mam lustrzanke i bezlustro ale najwiecej foce aparatem ze smartfona. Nie ujmuje wartosci luster i bezluster tyle ze coraz wiecej ludzi odstawia ciezkie kloce na rzecz naprawde malego i lekkiego sprzetu ktory nosi sie przy sobie w kieszeni 😉
            Byc moze w przyszlosci bedziesz mial w smartfonie symulatory roznych aparatow z roznymi szklami 😉


reklama