, Apple Newsy Telefony

Niezwykle ważna aktualizacja iOS jest już dostępna. Naprawia problem iPhone’a 12 mini

fot. Apple

fot. Apple

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Sebastian M

    Ahh to nadgryzione jabłuszko, mam wrażenie że z roku na rok jest coraz bardziej nadgryzione, powiedział bym że nawet gnije 🤣
    Ciekawe kiedy naprawią problem zielonych ekranów 🤣 Wyszło już parę aktualizacji od czasu pojawienia się tego problemu u użytkowników i nadal zielony ekran.. chyba jednak nie wina softu.

  • petersen

    Ja pier…. telefon za 5 tys i problem z dotykiem ? Tego nawet w myphone nie widzieli

    • JohnyB

      it’s not a bug, it’s a feature

    • Хубба Бубба

      Telefon za 5k i po każdej aktualizacji festiwal błędów większy niż przy custom romach 😂

      • Gloom666

        Z tym, że te błędy zazwyczaj są naprawiane i usuwane w ciągu kilku dni.

        • NMCNMM

          Nie, nie są.

          To cio*y konsumenckie bezwzględnie bronią Apple mówiąc że błędów w ogóle nie ma. Kiedyś zgłaszałem błąd do samego Apple, i pisałem o nim na jakiejś tam stronie, to zrobiono że mnie psychopatę i straszono śmiercią.

          • Gloom666

            Wiesz jak to jest w internetach – zawsze znajdziesz ludzi mających niezdrowe hopla na punkcie czegoś tam, iPhone nie jest wyjątkiem. A co do samych błędów, jest powód dla którego dodałem „zazwyczaj” – też miałem swoją przygodę z Apple i 4 miesiące kopania się po czole z supportem – na szczęście był to problem z gatunku problemów lekko upierdliwych, raczej niż krytycznych.

          • Robert K.

            To prawda, miałem „przeprawę” z dosłownie fanatycznym wyznawcą marki, gdzie mając do czynienia z IPhone od 6S do 11 Pro (kupione dla córki) mam jakieś tam pojęcie o systemie, aktualizacjach, działaniu urządzeń, ogólnie użytkuje Androida, niestety IOS nie przemawia do mnie, doszło do porównania systemów, wkładu pracy (natężenie) producentów i gość nie dał sobie wytłumaczyć jakie są różnice, klapki na oczach i „wałkowanie” tematu o tym samym, non stop, a w następstwie doszło do wymiany inwektyw, tyle, że nie używając słów powszechne uznanych za obraźliwe. Oczywiście po każdej ze stron znajdzie się taki „geniusz” wiedzący o wszystkim i niczym.
            Miałem wrażenie, że typ miał najzwyczajniej radochę z prowokacji do gównoburzy, taki typowy troll.

          • Robert K.

            A to standard, oczywiście są spoko goście, ale cała rzesza fanatyków, to stado kraczących wron.

        • Хубба Бубба

          Mało to dla mnie istotne. Oczekuje ze jeśli producent liczy sobie jak za złoto, to bedzie tak działać. Powinni po prostu zatrudnić grupę testerów i dokładnie sprawdzić i poprawić soft przed wypuszczeniem do klienta. Za beratestera to mogę robić u jakiegoś realme czy redmi, gdzie marże są śmiesznie niskie i mogę zaakceptować ze betatesterzy już się nie zmieścili w tych marnych kilku procentach. Mam flagowca lg, lg nie słynie ze zbyt dobrego wsparcia I dość późno wypuszczają aktualizacje, ale wiesz co? Nie mam ani jednego błędu od początku, nawet po aktualizacji do androida 10 nie uświadczyłem ani jednego błędu. I jeśli miałbym teraz wybrać między iphone a flagowcem lg to biorę lg bez zastanowienia bo płacąc kilka tysięcy za telefon to on ma działać idealnie i gdybyśmy wszyscy mieli takie podejście to uwierz mi może kolejny ios wyszedłby miesiąc-dwa później, ale byłby już przetestowany i połatany.

          • Gloom666

            Wiesz, oczekiwać każdy może. Elektronika jest produkowana masowo, zawsze się trafią jakieś wadliwe sztuki. Taka rzeczywistość niestety. Kwestia jest taka, że Apple sprawę załatwiło jedną poprawką w ciągu tygodnia. A ile zajęło Google załatwienie sprawy z odblokowaniem ekranu z zamkniętymi oczami, albo Samsungowi kwestii folii ochronnej oszukującej skaner?

          • Хубба Бубба

            To o czym piszesz to były problemy sprzętowe i to się zdarza każdemu. Jestem w stanie wybaczyć Samsungowi że nie działało to dobrze z filia czy szkłem, bo był to początek tej technologii i wszyscy dobrze wiedzieli ze jest ona jeszcze mniej dopracowana. Natomiast my teraz rozmawiamy o niedopracowanym sofcie, w telefonach za 7k. Jeśli chcesz rozmawiać o błędach konstrukcyjnych to Apple miało również znacznie więcej od Samsunga i to takich „niewybaczalnych” jak źle dobrane materiały i telefony się wyginały, co nie powinno mieć miejsca bo student drugiego roku z dowolnej polibudy byłby w stanie obliczyć jakie naprężenia i siły należy uwzględnić jakich materiałów użyć.
            Tu nie ma pola do obrony apple, bo w przypadku ios traktuje swoich klientów jak beta testerów sprzedając z najwyższa marżą na rynku. Tego się po prostu nie da usprawiedliwić, bo to wtedy ten sam poziom logiki jak kobiety która jest codziennie bita, ale nie zgłosi się po pomoc i będzie bronić oprawcy bo przecież go kocha.

          • Gloom666

            Z tym, że problemy Google i Samsunga nie były problemami sprzętowymi, skoro zostały naprawione za pomocą aktualizacji 🙂 A co do innych problemów, nie ma firmy doskonałej. I Apple, i Samsung i cała reszta ma jakąś solidną wtopę na koncie – na świeżo wypadający ekran z Pixela 5, co zdaniem Google jest jak najbardziej ok, wybuchające Note 7 (tutaj przynajmniej Sammy stanął na wysokości zadania, co się chwali) itp. Po prostu ciśnięcie po Apple jest zawsze modne, cóż poradzić.

          • Хубба Бубба

            Tylko ze ja nie cisne żeby cisnąć. Tylu błędów ile serwuje Apple od lat nie ma nikt, nikt też nie sprzedaje sprzętów z tak wysoka marża i tu nie ma wytłumaczenia. Albo biorą się do roboty nad softem i zatrudniają beta testerów, albo niech wycenia sprzęt na tyle ile jest warty, bo ok dobry procek tyle zostało ze starego apple, nic innego już nie jest lepsze od konkurencji, nawet system. Czyli niech się biorą do roboty, bo z taką jakością to jest obecnie poziom tanich chińskich marek jak realme, poco, redmi itd a nie poziom urządzeń premium.

          • Gloom666

            Każdy ma prawo do swojego zdania 🙂

          • Michał

            Nie ma nikt? Nie żartuj. Konkurencja ma non stop problemy ale to nie Apple.

            https://www….23316.html

            Konkurencja musi wybuchać żeby ktoś zwrócił na to uwagę. Tam to po prostu smutna statystyka.

    • https://nowakowski.eu Rafal A. Nowakowski

      Gdzie ty widziałeś iPhone’a 12 Mini za 5K?

      • NMCNMM

        próbowałeś otwierać kiedyś oczy?

      • kanon7

        iphone 12 mini 256 GB – 4400 zł + ładowarka i słuchawki zakupione osobno (bo w zestawie brak), mamy co powinno być w standardzie za ponad 5k zł.

        • Michał

          Dodaj koszt zakupu samochodu. W końcu czymś się do sklepu trzeba dostać.

        • https://nowakowski.eu Rafal A. Nowakowski

          Bosz, co za bezsens. Ja pytałem o samo urządzenie. Tym sposobem można dobić nawet do 10K.

          • Sebastian M

            Ładowarka kabel trzeba doliczyć. U konkurencji bez jabłka to jest w cenie telefonu. Często nawet też słuchawki warte po 800zl w cenie podczas przedsprzedaży, a w Apple? W przedsprzedaży gratis dostajesz brak ładowarki. Potem promocja „brak ładowarki” przedłużona aż do wyczerpania zapasów czyli do wyjścia nowego iPhona 🤣

          • Michał

            Jeśli apple nie daje ladowarki to za kilka lat konkurencja nie będzie jej dawać.


reklama