, Promocje

Promocja: najlepszy superśredniak LG ze świetnymi bonusami! Wybierz ofertę dla siebie

LG Velvet / fot. producenta

LG Velvet / fot. producenta

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • LinekPark

    Mój z Playa dziś przyszedł. Dodatek oczywiście wezmę, tylko i wyłącznie dual screena. Nie będę dzięki temu potrzebował dodatkowego etui.

    • NMCNMM

      jak wrażenia? feeling w porównaniu do realme? masz brand playa?

      • LinekPark

        Brandu brak. Tapet, dzwonków, nic. Feeling bez porównania. Ostatni raz się tak jarałem Moto X Style w 2016. Realme od początku było tanie w dotyku. Szybko pierwsze wady, dziś już leży w szufladzie. Pojedzie na gwarancję w tym samym czasie, jak pójdę odpisać swój nr z grupowej umowy rodzinnej tylko na siebie. Do czego potrzebuję taty, na którego są wszystkie nr.
        Sporo na tt wrzucam. Wszędzie działam na tym samym nicku. Leon na profilowym i Chłopaki z Baraków w tle = dobrze trafiłeś.

        • NMCNMM

          na tiktok? logo przy startupie też brak? i jak bateria?

          edit: a, twitter. btw, strasznie podobne to netto do jednego w sosnowcu przy baczyńskiego

          a masz moze discorda?

          • LinekPark

            Mam discorda.

        • NMCNMM

          a w sumie to jest juz niedostepny. myslalem, czy by dziewczyna swojego g7 thinq nie zmieniła bo juz zuzyty dosc, a też swoją drogą w playu kupiony (brand jest) i to za 1500zł był. fajne tam czasem mają ceny

          • LinekPark

            Już?! On od 11.11 gam był. 😉

          • NMCNMM

            no szkoda, szkoda. lg fajne telefony, dziewczyna ma tego g7 thinq i poza słabawą baterią jest to serio fajny telefon. nie miała nigdy problemów żeby coś nie działało, się wyłączało, cudowało, migało gasło czy nie wiadomo co się jeszcze działo. a niestety w tych chińczykach często takie duperele się zdarzają. i dowiadujesz się jak ten jeden mały szczególik się sypnie. a za 1800 to bym kupił tego velveta od razu, uważam że spoko opcja.

            wysyłasz realme na gwarancję, co się tam rozwaliło?

          • LinekPark

            Czasowo nawalały: mikrofon, głośnik, brak powiadomień dla zegarka, brak alarmów rano, czytnik linii papilarnych. Non stop: czytnik kart pamięci.

          • NMCNMM

            ja chyba dlugo nie kupie typowego chinola. ciekawił mnie swego czasu ten realme x50 pro co ma snapa 865 itd.. ale jak zaczalem czytac o nim to czlowieku, szkoda slow. chyba zamowie w poniedziałek iphone’a 11. tanie już są, lepsza bateria niż w 12tce, a za 12tkę bym musiał dać 2k więcej więc elo.

            swoją drogą, to zamroziłem w lato na bryłę lodu iphone’a 8 i po 3 miesiącach jak go wyciągnąłem to odpalił jak gdyby nigdy nic 😀

  • Adam Filip91

    LG olewa swoje smartfony, więc zaraz pewnie nie będą wpierane aktualizacjami.


reklama