W ramach cotygodniowej akcji promocyjnej Happy Fridays operator przygotował pakiet internetu. Z akcji promocyjnej mogą skorzystać klienci korzystający z usług na abonament, MIX i na kartę.
Do najbliższej niedzieli, to jest 27 września tego roku włącznie (lub do odwołania), wszyscy użytkownicy aplikacji Mój T-Mobile, mogą aktywować darmowy pakiet internetu o wielkości 5GB.
Paczka dostępna w ramach akcji przeznaczona jest dla klientów indywidualnych operatora, czyli użytkowników ofert MIX, na kartę oraz posiadających abonament – korzystających z abonamentu w T-Mobile (taryfa T i T DATA) oraz ofert MIX (taryfa Frii Mix) i na kartę (taryfy Frii, Hot, Nowy Tak Tak lub Happy).
Osoby zainteresowane bonusem mogą odebrać go na dwa sposoby – w aplikacji „Mój T-Mobile” lub poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a o treści HF na numer 80800.
W przypadku oferty na abonament bonus jest przyznawany w ciągu 72 godzin od złożenia zlecenia aktywacji, a jego włączenie zostanie potwierdzone SMS-em. Bonus 3GB może być wykorzystany do końca danego cyklu rozliczeniowego, w którym został aktywowany. Oczywiście niewykorzystane GB z dodatkowego pakietu przepadają.
Natomiast użytkownicy oferty na kartę lub MIX w T-Mobile bonusową paczkę danych mogą wykorzystać w ciągu 7 dni od momentu jej włączenia. Tradycyjnie w przypadku takich promocji bonus jest wykorzystywany w pierwszej kolejności.
Po więcej informacji odsyłam Was do regulaminów, które znajdziecie na stronie operatora.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…