, Newsy Play

Przenieś numer do Play, a operator spłaci za Ciebie 9 rat za nowego smartfona!

Play

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Soverxdx

    Choćby i za darmo dawali abonament to nie przejdę. Szczątkowy zasięg pod Warszawą i lte maksimum 1 mb/s. Podczas gdy Orange ma 100 mb/s, T-Mobile do 60mb/s. Zrezygnowałem i nigdy więcej.

  • Kiantow Randa

    I wydłuży czas spłaty rat lub abonament o kolejne 9 miesięcy. Nie ma nic za darmo 🙂

  • mozilla007

    Co juz ludzie nie chca przechodzic do tej wsoanuakej sieci?

  • Kacper Mazur

    Pff.. Więc to nie 9, a 6 rat, skoro umowa na 36 miesięcy, a abonament na 2 lata. Jeśli chcemy skorzystać z oferty musimy wybrać plan za 75 lub 85 zł miesięcznie. Ceny urządzeń jak bezpośrednio od producenta, a umowa na plan ratalny jak z bankiem.

    Kto mądrzejszy to przeliczy i nie da się wydymać na „zapłacę Ci ratę”.

    Słaba reklama ManiaK.

  • Walconen

    Fajna promocja. Szkoda że.. mają taki cienki internet, tak że nie skorzystam

  • 2115

    Operatorom grozi wymiana całego sprzętu Huawei i ZTE na innych dostawców, a Play niemal w 100% korzystający z anten i routerów Hua rozdaje pieniądze darmo. Ciekawe.

  • inso

    Nie piszcie, że ta oferta nie dotyczy aktualnych abonentów, bo tak nie jest. Pracuję w Play i mamy możliwość sprzedaży w tej promocji, zapytajcie swojego doradcę biznesowego albo telemarketera przy najbliższym kontakcie.

    • Zetar

      A po co? Nikt nie chce do Play, bo juz wszyscy wiedza, ze zasiegu i tak nie bedzie. A jezeli bedzie to jakosc polaczen bedzie tak zalosna, zelepiej by bylo, gdyby zasiegu nie bylo.

  • Mun

    Dupowaty reklama. Autorowi nawet nie chciało się przedstawić cen jakie ma ponieść klient korzystając z opisywanych ofert. Artykuł nadający się tylko do kosza!!!

    STOP dla głupich promowanych artykułów!!!

    • Kacper Mazur

      Gdyby to był artykuł z super ofertą to znalazły by się w nim ceny i przeliczenia opłacalności, a tak to dupa, naciąganie.

  • Alien

    W pierwszym i drugim kwartale 2020 roku, Play stracił najwięcej abonentów (pierwszy raz w historii) z wszystkich wielkich operatorów. Chcą przyciągnąć nowych, ale nie patrzą na dotychczasowych, którym skończyła lub będzie się kończyła umowa, bo ta promocja ich nie dotyczy. A to duży błąd.

    • Tomasz Mańczak

      Ale chyba wszyscy operatorzy tak robią.
      Dla nowych super oferta – dla obecnych nic.
      Moja propozycja jeśli promocja trwa dłużej niż miesiąc.
      Przenieś numer do innego operatora gdzie masz miesięczny okres wypowiedzenia. Po załatwieniu formalności przenieś numer do play i skorzystaj z promocji dla przenoszących numer.
      Co prawda trzeba by przeczytać regulamin, czy nie ma karencji itp

      • Robert K.

        Dlaczego mam lawirować z umowy na umowę, kombinując z przeniesieniem numeru, gdzie oferta powinna być dedykowana dla wszystkich klientów, nie wybrańców? Konsultant nie potrafi przedstawić oferty, bo jej warunki przekraczają kompetencje konsultanta i zaczyna się przełączanie od jednego rozmówcy do drugiego. W rezultacie masa straconego czasu i powrót do początku rozmowy, bo nie wiadomo, jak obejść ofertę. Dziękuję, postoję.

      • Kacper Mazur

        No nie wszyscy, przynajmniej nie w tak widoczny sposób. Dawno już sprawdzałem jak u innych ale od końca 2018 roku w Orange dla jednych i drugich oferta została mocno ujednolicona.

    • Robert K.

      Ja, po wieloletniej współpracy z Play, właśnie się pożegnałem, między innymi za traktowanie, jak zło konieczne.

  • Robert

    A dla dotychczasowych klientów guzik z pętelką?

    • Robert K.

      Standard.


reklama