Samsung zaprezentował nową opaskę sportową Galaxy Fit 2, która bez problemu może walczyć z popularnym Xiaomi Mi Smart Band 5. Na wyposażeniu gadżetu znalazł się większy ekran AMOLED współgrający z baterią o świetnych osiągach.
Samsung postanowił odświeżyć portfolio własnych gadżetów wearables, czego efektem końcowym jest powołanie do życia Galaxy Fit 2. Poznaliśmy jego specyfikację, ale niestety – jak to Samsung ma w zwyczaju – nie podzielono się z nami ceną modelu.
Wszystko o Galaxy Fit 2
Galaxy Fit 2 ma być idealną opaską dla ManiaKów, którzy chcą monitorować swoje osiągi sportowe, ale niekoniecznie chcą nosić na nadgarstku ciężki smartwatch – W Fit 2 o ciężar nie trzeba się martwić, ponieważ waży ona tylko 21 g.
Na pokładzie znalazł się ekran AMOLED o dłuższej przekątnej 1,1 cala, dzięki czemu przeglądanie treści i korzystanie z funkcji będzie dużo wygodniejsze – dodatkowo technologia wykonania matrycy gwarantuje niemal nieskończony kontrast i żywe kolory.
Samsung chwali się, że tarczę można dostosować na 70 sposobów, a sam panel jest pokryty zakrzywionym szkłem 3D. Obudowa jest rzecz jasna wodoszczelna i oznaczona certyfikatem IP68. Oznacza to, że wytrzyma większość kontaktów ze słodką wodą.
Koreańczycy chcą, aby ich gadżet był lekki i prosty w obsłudze dla sportowców, co potwierdzają wagą obudowy i zastosowanymi funkcjami: monitorowaniem przebytego dystansu, pomiarem tętna przez całą dobę, kontrolą jakości snu oraz automatycznym wykrywaniem pięciu aktywności sportowych.
Opaska potrafi też liczyć spalone kalorie i może pracować przez 15 dni na jednym ładowaniu – czas ten, wyłączając niektóre funkcje, ma się wydłużać do nawet 21 dni. Połowa miesiąca na jednym ładowaniu? Brzmi idealnie, a to zasługa baterii o pojemności 159 mAh.
Na koniec warto dodać, że Galaxy Fit 2 nie brakuje także… wydajności, bo na jego pokładzie jest aż 1,5 GB RAM.
Przeczytaj koniecznie:
Nowości Samsung: najtańszy Galaxy z 5G, tablet i ładowarka, która naładuje 3 sprzęty naraz!
Ceny Samsung Galaxy Fit 2
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.