, ASUS Newsy Telefony

Wypasiony ASUS ZenFone 7 Pro stał się właśnie dużo lepszy! Warto go kupić

Zenfone 7

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • M.A.T.

    Cena przez całą sprzedaż będzie się utrzymywać, czy jest szansa na okolice 3200 za wersje pro pod koniec roku ?

    • leon691

      Jeśli patrzeć na cenę poprzednika to nie zmieniła się ona przez caly okres dostępności. Do tego telefony dostępne głównie w sklepie asusa.

      • M.A.T.

        No to trochę lipa, ogólnie telefon bardzo interesujący. Do mnie przemawia

  • SecretHope

    Szkoda że nie ma 1440p i 3.5mm, brałbym wtedy jak pojebany

  • texas

    Jako użytkownicy nie powinniśmy robić tefy z faktu, że kilka dni po premierze telefon dostaje aktualizację naprawiającą błąd „zamrożenia” dotyku czy sporadyczne restarty telefonu. Takie coś nie powinno mieć miejsca wchodząc do sprzedaży zwłaszcza, że mówimy o sprzęcie za prawie 4 tysiące. To nie Ulefon albo Umidigi za 500 zł…

    • MojNick

      To jest normalne u wielu producentów, pamiętaj że w testach wewnętrznych nigdy nie sprawdzisz wszystkich możliwych scenariuszy które mogą spowodować jakiś błąd. Dopiero jak telefon wypłynie na głębsze wody to wychodzą błędy związane z różnymi scenariuszami używania.

      • texas

        Człowieku, jakie głębsze wody? Myślisz, że ile osób już go używa i do tego zdążyli zgłosić problem a producent zrobił, przetestował i wypuścił fixa? Oni o tym wiedzieli wcześniej. W tym swoim R&D nie mają pieniędzy na porządnych testerów? Jak zwykle klient musi wyłapać lwią część bugów. Co więcej aparat to obecnie strategiczny punkt przy sprzedaży smartfona, powinni wszystkie funkcje przetestować na wskroś. Nie mówimy tu o sytuacji gdzie jakaś emotka albo ciąg znaków freezuje telefon bo tego faktycznie nie da się wyłapać, ale bez jaj, aparat to podstawa.

        • NMCNMM

          jak wcześniej pisałem – cio*y konsumenckie walczą o to, abyśmy mieli wszyscy coraz gorzej. wystarczyłby bojkot antykonsumenckich praktyk raz, drugi trzeci by pokazać korporacjom że one są dla nas… a my? pokazujemy bezwzględnie że mogą robić co chcą. mają zielone światło na wszystko.

    • NMCNMM

      ale my, cio*y konsumenckie właśnie tego pragniemy. dostać szajs, a potem robić w gacie bo producent raczył naprawić coś co nie działa. nie w głowie nam bojkot antykonsumenckich praktyk czy wymaganie – my dziekujemy bogu ze nam dane kupić produkt/usługę.

      i walczymy, wciąż walczymy by było coraz to gorzej swoim zachowaniem


reklama